Lectură de 3 minute

09 Mai 2023 - Știri și Noutăți

EraVault, retailer de ceasuri de lux, deschide primul magazin în România, cu o investiție de 250.000 de euro

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

EraVault, retailer de ceasuri de lux, anunță lansarea primului magazin al brandului, ca urmare a unei investiții de peste 250.000 de euro. Magazinul este situat pe Calea Floreasca, numărul 218.  

Sursa foto: EraVault

EraVault oferă servicii de vânzare, achiziție și consignație pentru ceasuri de lux, dar și consiliere de specialitate celor pasionați de această industrie de nișă. Până la finalul lui 2024, compania vizează investiții de peste 1 milion de euro pentru dezvoltare.

Prin intermediul EraVault, cei pasionați de ceasuri de lux pot achiziționa exact modelul pe care și-l doresc, pe bază de comandă individuală, dacă produsul nu se află în oferta companiei. Toate ceasurile comercializate sunt însoțite de acte de proveniență și beneficiază de un an garanție.

Pentru o experiență de cumpărături specifică brandurilor de lux, reprezentanții companiei recomandă o programare individuală la sediul firmei din Calea Floreasca nr 218, însă cei care preferă mediul online pot opta pentru achiziții directe pe site-ul companiei.

Rolex, Patek Phillipe, Audemars Piguet și Richard Mille, cele mai apreciate branduri ale momentului

Conform specialiștilor din industrie, Rolex, Patek Phillipe, Audemars Piguet și Richard Mille sunt în prezent cele mai căutate branduri de lux, poziție confirmată de evoluția puternică a prețurilor din ultimii ani și listele de așteptare ce pot ajunge și la câțiva ani de zile. În România, cele mai vândute branduri sunt Rolex, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Patek Philippe, Richard Mille și Cartier.

În ceea ce privește trendurile în design, se remarcă tot mai multe modele de ceasuri cu cadrane în culori vibrante, chiar și în cazul celor mai conservatoare branduri, cum ar fi Rolex Oyster Perpetual cu cadranul turcoaz sau Rolex Day-Date Puzzle.

Pe de altă parte rămân foarte apreciate modelele sport cu brățări integrate, precum Audemars Piguet Royal Oak, Patek Philippe Nautilus sau Vacheron Constantin Overseas.

Citeste si:
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023

Piața globală a bunurilor de lux a înregistrat o creștere de 19%–21% în 2022 față de anul precendent, conform celui mai recent raport al firmei de consultanță Bain & Co

Potrivit celui mai recent raport al firmei de consultanță Bain & Co în parteneriat cu Fondazione Altagamma, Asociația Comercială a Producătorilor Italieni de produse de lux, în 2022 valoarea totală a vânzărilor cu amănuntul a pieței globale de lux a crescut cu 19%–21% față de anul precedent, ajungând la 1,38 trilioane EUR, și cu 8%–10% peste nivelurile din 2019.

Vânzările de ceasuri noi au crescut cu 22%-24% și au atins un nivel record de 52 de miliarde de euro în 2022, reflectând o cerere solidă pentru modelele de vârf de gamă și piesele emblematice, însă creșterea a fost limitată de disponibilitatea redusă a produselor.

Vânzările de ceasuri la mâna a doua, estimate la încă 25-30 de miliarde de euro, au crescut rapid în 2022, alimentate de apetitul generațiilor Z și Y pentru oportunități de investiții și de revânzare, având în vedere stabilitatea considerabilă a categoriei în timpul crizelor.

În ceea ce privește vânzările pe piața secundară, compania de consultanță LuxeConsult estimează o creștere a vânzărilor pe piața secundară de 3% în 2023 și 10% în 2024, înainte de a înregistra o rată medie de creștere anuală compusă de 12% din 2025 până în 2033.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  EraVault, retailer de ceasuri de lux, deschide primul magazin în România, cu o investiție de 250.000 de euro