Lectură de 2 minute

02 Jun 2021 - Știri și Noutăți

eMAG România a avut venituri de 5,4 miliarde de lei în 2020. Operațiunile din Ungaria și Bulgaria au crescut cu 87%

Anca Olteanu

Grupul eMAG anunță venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei. Operațiunile din Ungaria și Bulgaria au înregistrat o creștere de 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei, potrivit unui comunicat de presă.

Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 6,72 miliarde de lei în anul 2020.

eMAG își propune să își consolideze prezența în regiune prin investiții de 3,2 miliarde de lei în infrastructura logistică, prin extinderea rețelei easybox, dar și printr-un nou centru logistic, cu o suprafață 130.000 de metri pătrați, care permite integrarea a 1.000 de selleri în programul Fulfilment by eMAG. Valoarea investiției în noul hub este de 90 de milioane de euro.

Dezvoltarea serviciilor eMAG din Ungaria

Pe plan internațional, în Ungaria, unde ținta este de vânzări de un miliard de euro în următorii patru ani, compania a deschis deja primele showroom-uri și a instalat 160 de unități easybox. În Bulgaria, eMAG a inaugurat primul showroom și se va concentra în continuare pe dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor către clienți.

eMAG Marketplace, unul dintre vectorii de creștere ai companiei a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria, cu 80% mai mult față de anul anterior.

Citeste si:
PayU investește în blockchain și lansează o nouă opțiune de plată, Stablecoin, pentru 450.000 de comercianți

eMAG se află în plin proces de transformare a operațiunilor sale pentru a reduce emisiile de carbon. În 2020, a neutralizat prin compensare amprenta de carbon a operațiunilor sale, ajungând la net zero, și s-a angajat să reducă amprenta de carbon a produselor și serviciilor pe întregul lanț de aprovizionare la zero în următorii 10 ani.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT şi electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, național și internațional Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare și alte produse necesare casei tazz by eMAG și compania de software Zitec.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG România a avut venituri de 5,4 miliarde de lei în 2020. Operațiunile din Ungaria și Bulgaria au crescut cu 87%