Lectură de 5 minute

08 Nov 2022 - Știri și Noutăți

eMAG promite cel mai mare Black Friday cu 1,5 milioane de oferte, pe 11 noiembrie 2022

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Anul acesta, ziua cu cele mai multe reduceri din an este pe 11 noiembrie, iar eMAG pregătește cel mai mare Black Friday pe care l-a organizat de când a adus evenimentul în România, în urmă cu 12 ani. Într-un moment în care românii caută reduceri mai mult ca oricând, eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte pe care le pune la dispoziția clienților, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni. Valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit în ziua cu cele mai multe reduceri din an se ridică la peste 360 de milioane de lei la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile.  

Sursa foto: eMAG

Anul acesta de Black Friday, eMAG va livra din centrul logistic al viitorului, o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație la nivel mondial, care ajută angajații să fie mai productivi. Astfel, eMAG menține neschimbat prețul livrării, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant.

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%)​, televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%​) și frigidere (20,7%​). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.

Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut.

Retail jobs

Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual.

Tudor Manea, CEO eMAG

Investiții în tehnologie și relații cu clienții

Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții cu informații cât mai actualizate și soluții mai rapide la situațiile pe care le întâmpină clienții.

Livrarea comenzilor de Black Friday până pe 25 noiembrie

De asemenea cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.

Citeste si:
Se caută șoferi! Ce salarii oferă companiile din transport și distribuție
Se caută șoferi! Ce salarii oferă companiile din transport și distribuție

Abonament gratuit la livrări nelimitate și soluții de plată flexibile

În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.

De asemenea clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la ​produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

1,5 milioane de oferte, reduceri de peste 360 de milioane de lei

De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, astfel:

  • 160.000 de electrocasnice mici
  • 60.000 de televizoare
  • 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri
  • 40.000 de laptopuri
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat
  • 350.000 de produse fashion
  • 1,5 milioane de scutece
  • 150.000 de jocuri și jucării
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină
  • 60 de tone de cafea
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice

Produse speciale

Peste 24.000 de nopți de cazare în România

  • Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro
  • Peste 10 kg de aur
  • Peste 58 de tone de carne de porc
  • Servicii medicale- abonamente, screening și analize
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion
  • Ceasuri și bijuterii de lux

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG promite cel mai mare Black Friday cu 1,5 milioane de oferte, pe 11 noiembrie 2022