Lectură de 2 minute

25 Aug 2022 - Știri și Noutăți

eMAG: O familie va aloca, anul acesta, aproximativ 520 de lei pentru un ghiozdan complet echipat

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Deși prețurile rechizitelor, a ghiozdanelor și a hainelor s-au mărit substanțial, din cauza inflației, părinții alocă aceeași sumă ca și în anii trecuți pentru pregătirea copiilor de școală. În medie, o familie va aloca anul acesta aproximativ 520 de lei pentru un ghiozdan complet echipat, care să includă toate cele necesare primei zi de școală, conform estimărilor eMAG.

Cu mai puțin de două săptămâni înainte de începerea anului școlar, clienții au căutat pe site-ul eMAG de trei ori mai mult rechizite și ghiozdane față de lunile anterioare, tendință care se estimează că va continua și în prima săptămână de școală.

În medie, o familie va aloca anul acesta aproximativ 520 de lei pentru un ghiozdan complet echipat, care să includă toate cele necesare primei zi de școală, conform estimărilor eMAG. Astfel pentru un ghiozdan sunt dispuși să cheltuie, in medie, 160 de lei, pentru un penar în jur de 60 de lei, pentru caiete tot 60 de lei, pentru instrumente de scris 140 de lei, iar pentru articole de desen 50 de lei și pentru alte accesorii de tipul rezerve, truse de geometrie sau plastilină încă 50 de lei.

Pe lângă rechizite și ghiozdane, cele mai căutate produse necesare începutului de an școlar, în această perioadă, sunt birourile, scaunele de birou, laptopurile și telefoanele, dar și hainele. Pentru birouri și scaune de birou, o familie urmează să aloce, în medie, aproximativ 700 de lei în această toamnă, conform estimărilor eMAG.

Retail jobs

Vânzările de haine pentru copii au crescut cu 70%

Nici garderoba copiilor nu este neglijată, astfel că, în această perioadă, vânzările au crescut cu peste 70%. Mai bine de jumătate din cheltuieli au fost alocate pentru încălțăminte, urmată de treninguri și pantaloni. În medie, o familie aloca în jur de 270 de lei pentru haine și încălțăminte la început de an școlar.

„Revenirea în băncile școlii reprezintă un moment important și, chiar dacă anul școlar începe mai devreme, vedem că pregătirile sunt în toi, iar clienții sunt dispuși să aloce bugete similare anilor trecuți. Pe eMAG clienții au la dispoziție o varietate foarte mare de produse și oferte promoționale pentru toate buzunarele, care să îi ajute să ofere copiilor un start bun în noul an școlar. În plus, pentru a reduce presiunea pe bugetele familiilor abia venite din concediu, clienții au posibilitatea să plătească eșalonat prin intermediul soluțiilor de plată de tipul Buy Now Pay Later (Cumperi acum și plătești mai târziu) sau Slice it (Plătești în 4 tranșe)”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance.

Citeste si:
Daniel Spiridon este noul CEO al eMAG Ungaria   
Daniel Spiridon este noul CEO al eMAG Ungaria   
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG: O familie va aloca, anul acesta, aproximativ 520 de lei pentru un ghiozdan complet echipat