Lectură de 2 minute

23 Mar 2023 - Știri și Noutăți

eMAG lansează un serviciu pentru livrările internaționale. Ce presupune

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

eMAG anunță lansarea programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, prin care va livra comenzile sellerilor din eMAG Marketplace și pe piețele din Ungaria și Bulgaria, fără ca aceștia să suporte costuri suplimentare, începând din luna mai a acestui an. Astfel antreprenorii români au posibilitatea de a ajunge mai ușor pe cele două piețe vecine și de a le pune la dispoziție celor peste 9 milioane de clienți eMAG din cele trei țări produsele lor. Totodată clienții care primesc produsele livrate din depozitul din România înscrise în programul FBE vor primi comanda într-un singur colet, indiferent că este plasată de la eMAG sau de la un seller FBE. 

Sursa foto: eMAG

FBE este un serviciu integrat care îi degrevează pe antreprenori de întreaga logistică a procesului de vânzare, permițându-le să se concentreze pe creșterea afacerii. eMAG preia întregul proces, de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur prin intermediul serviciului FBE.

Programul FBE face parte dintr-un plan amplu de investiții în logistică și tehnologie, care se ridică la peste 100 de milioane de euro. În comuna Joița, județul Giurgiu, eMAG operează două hub-uri logistice care se întind pe o suprafață totală de 250.000 de mp, având o capacitate de depozitare de 15 milioane de produse.

Anul trecut, eMAG a investit 43 de milioane de euro în tehnologie și roboți de ultimă generație care permit o capacitate de procesare de patru ori mai mare a comenzilor. Investițiile în tehnologie pentru FBE s-au ridicat doar anul trecut la 3 milioane de euro.

Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse și în programul Genius cu livrare rapidă și oferte exclusive. Toate comenzile Genius plasate până la ora 23:00 beneficiază de livrare a doua zi, iar 95% dintre comenzile Genius sunt ridicate din depozit în aceeași zi în care a fost plasată comanda.

În prezent, ecosistemul eMAG numără 54.000 de comercianți în România, Ungaria și Bulgaria, față de 42.000 câți număra anul trecut.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil.

Citeste si:
S-au încins și portofelele românilor: vânzarea la aparatele de aer condiționat s-a dublat
S-au încins și portofelele românilor: vânzarea la aparatele de aer condiționat s-a dublat
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG lansează un serviciu pentru livrările internaționale. Ce presupune