Lectură de 2 minute

16 Sep 2020 - Știri și Noutăți

eMAG lansează eMAG Ads: sellerii din Marketplace își pot crea campanii de promovare

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

eMAG lansează prima aplicație de promovare a produselor pe site dedicată partenerilor săi, eMAG Ads, prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare, crescând astfel vizibilitatea ofertelor și, în acest fel, și vânzările. În dezvoltarea acestei soluții de tip PPC (Pay Per Click) eMAG a investit peste un milion de lei.

Funcționalitatea eMAG Ads poate fi accesată direct din contul eMAG Marketplace de către toți sellerii înscriși în platformă. În câțiva pași ușori sellerii pot cumpăra credit eMAG Ads și crea o campanie, chiar dacă nu au folosit o aplicație similară până acum. Produsele promovate în campaniile eMAG Ads vor apărea în zone vizibile în paginile de produs și categorii.

Sellerii aleg ce produse vor să promoveze, decid cât vor să liciteze pe un produs și vor plăti doar în cazul în care produsele promovate vor fi accesate de către clienți, după modelul cost-per-click (CPC). Întrucât sellerii decid produsele, bugetul și sumele licitate pe produs, eMAG Ads poate fi utilizat pentru o gamă largă de obiective: creșterea vizibilității pe produsele existente, lansarea unui nou produs, creșterea vânzărilor, lichidări de stoc, promovarea articolelor sezoniere, etc.

„Fiecare seller își alege strategia potrivită prin care să își promoveze produsele, iar eMAG Ads este un instrument care îi poate ajuta să maximizeze numărul de click-uri, cu costuri reduse, astfel încât să ajungă la clienți cât mai eficient și să realizeze o conversie cat mai bună a click-urilor în vânzări. Odată cu lansarea acestei noi funcționalități, peste 2.000 de selleri vor beneficia de credit gratuit în valoare totală de 500.000 de lei pentru a testa eMAG Ads”, a spus Florin Filote, Vicepreședinte eMAG Marketplace.

eMAG Marketplace este un ecosistem care susține dezvoltarea afacerilor, oferindu-le acces la infrastructura economiei digitale, know-how, deschidere către o bază de clienți în creștere, dar și instrumente de învățare. Până la finalul anului, eMAG estimează că vor fi 40.000 de selleri înregistrați în platformă în toate țările unde este prezentă, care vor beneficia de investiții în tehnologie, programe de învățare și dezvoltare și instrumente cu rol de stimulare a antreprenorialului online.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului online în România și a devenit un jucător regional important, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG lansează eMAG Ads: sellerii din Marketplace își pot crea campanii de promovare