Lectură de 2 minute

07 Jul 2022 - Știri și Noutăți

eMAG investește 4 milioane de lei în instruirea angajaților începători

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

După un an de la lansare, Upgrade, cel mai amplu program de dezvoltare accelerată inițiat de eMAG pentru a susține angajații aflați la început de drum în a se adapta la nevoile actuale de pe piața muncii, numără 131 de absolvenți, care au parcurs peste 5.500 de ore de training. Mai mult de un sfert dintre participanții la program au reușit să treacă pe un rol nou în cadrul eMAG chiar în timpul programului.

Principalele specializări de care angajații eMAG aflați la începutul carierei au beneficiat sunt tehnologie, marketing, vânzări, finanțe și optimizarea proceselor.

„Prima ediție Upgrade ne arată o dorință foarte mare de învățare a colegilor noștri tineri și de a fi la curent cu cele mai noi evoluții din domenii variate. Investim constant în programe de dezvoltare dedicate oamenilor din companie având convingerea că numai prin învățare continuă putem crește pe o piață a muncii în permanentă transformare, pe care economia digitală o aduce. Ținem cont de feedback-ul pe care îl primim la fiecare ediție și actualizăm programul pentru a oferi o experiență adaptată, care să răspundă nevoilor fiecărui participant în parte,” a declarat Cosmin Dodoc, VP People & Organisation eMAG.

La lansarea programului, în iulie 2021, au aplicat 400 de angajați care și-au dorit să evolueze carieră, iar dintre aceștia au fost selectați 201. Upgrade este o investiție de 4 milioane de lei pe care eMAG o derulează pe parcursul a mai multor ani și are în vedere susținerea a 800 de colegi aflați la începutul carierei, care vor primi sprijinul necesar pentru a se adapta nevoilor curente de pe piața muncii. Programul presupune mai multe module de învățare intensivă, iar participanții beneficiază de sprijinul necesar pentru a-și dezvolta competențele profesionale necesare pentru a se perfecționa sau pentru a accesa roluri noi în companie.

Programul Upgrade continuă, iar cei selectați vor participa la întâlniri de grup, organizate cu scopul de a-i ajuta să se cunoască mai bine, să își identifice punctele forte și rolul pentru care își doresc să se pregătească. Odată ce-și aleg rolul, ei vor putea participa la cursuri și programe de mentorat, precum și de e-learning, potrivite cu rolul pe care îl vizează.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG investește 4 milioane de lei în instruirea angajaților începători