„Cred că toți colegii mei știu că la eMAG apreciem foarte mult învățarea continuă, indiferent de momentul în care ești în carieră, iar noi avem constant acces la cursuri și programe de dezvoltare potrivite pentru fiecare rol în parte. Programele organizate de Harvard Business School și London School of Economics sunt adaptate nevoilor de dezvoltare pe care le au managerii seniori de la eMAG și îi ajută să-și structureze și mai bine cunoștințele pe care le dobândesc zi de zi în proiectele inovatoare și complexe din organizație”, a declarat Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG.
Cei 85 de manageri care au intrat în program își vor dezvolta competențele de gândire strategică, strategie comercială, financiară și operațională urmând trei cursuri intensive furnizate de Harvard Business School și London School of Economics.
Pe lângă cele trei programe, echipa de executive management va participa la sfârșitul acestui an, cât și la începutul anului viitor, la diverse programe organizate de universități precum IMD, MIT, Wharton sau Harvard.
Înscrie-te la conferința retailArena: A Game of the Future și află cele mai noi informații din retail, FMCG, e-commerce și domeniile conexe de la speakeri de top din industrie.
eMAG a dezvoltat, de-a lungul timpului, Academia de Business, Marketplace & People, dar și programe de dezvoltare a noii generații de lideri precum Future25 sau Upgrade, programul de dezvoltare a oamenilor aflați la începutul carierei sau programe de executive development, în parteneriat cu universități precum Harvard, MIT sau London School of Economics, cum este și Grow Talent.
În luna aprilie, eMAG a decis ca cei peste 3.000 de angajați să lucreze permanent de acasă și de la birou după pandemie, iar compania își va păstra spațiile existente de birouri și va investi peste 1,5 milioane de euro pentru a reamenaja sediul central.
Companie românească fondată în 2001, eMAG activează în domeniul comerțului electronic din România.