Lectură de un minut

10 Mai 2022 - Știri și Noutăți

eMAG se apropie de încheierea achiziției magazinului online Extreme Digital din Ungaria

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Fuziunea dintre eMAG și retailerul online Extreme Digital a intrat în etapa finală, iar clienții din Ungaria vor putea accesa aproape patru milioane de produse de pe o platforma eMAG.hu, inclusiv prin aplicația mobilă eMAG.

Anul acesta eMAG, împreună cu firma de curierat Sameday, vor extinde rețeaua easybox din Ungaria de la 450 la 700 de unități. Totodată, livrarea va fi accelerată odată cu finalizarea investiției în valoare de 100 de milioane de euro în primul depozit eMAG din afara României, situat în Dunaharaszti, lângă Budapesta, la începutul lui 2023. În același timp, noul depozit le va facilita clienților din Ungaria accesul la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile.

Potrivit firmei de cercetare de piață GKID, eMAG este liderul sectorului de comerț online din Ungaria. La acest lucru contribuie semnificativ platforma eMAG Marketplace locală, unde activează și peste 2.000 de parteneri români, care realizează mai mult de 40% din veniturile platformei.

În vederea extinderii internaționale, care reprezintă un pilon de creștere pentru dezvoltarea companiei, eMAG a demarat anul trecut un plan de investiții de 785 milioane de lei pe următorii doi ani.

În 2022, compania eMag a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG se apropie de încheierea achiziției magazinului online Extreme Digital din Ungaria