Lectură de 2 minute

22 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Clienții eMAG au donat aproximativ 6.000 de ore de educație remedială pentru copiii din programul de combatere a abandonului școlar „Educația nu se oprește niciodată''

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Donațiile pe care clienții eMAG le-au oferit în cadrul campaniei „Educația nu se oprește niciodată”, derulată alături de Fundația Nouă ne pasă, în ultimele două luni, vor asigura peste 5.900 de ore de educație remedială pentru copiii cu risc de abandon școlar, prin programul „Nouă ne pasă”. În perioada 21 aprilie-21 iunie 2022, prin intermediul platformei eMAG și a aplicației s-au strâns peste 16.500 donații, având o valoare cumulată de peste 160.600 de lei.

Cu ajutorul donațiilor strânse pe eMAG, copiii din programul de recuperare a materiei “Nouă ne pasă” vor beneficia de ore remediale din partea profesorilor înscriși în program, la matematică și limba română, și își vor putea continua parcursul școlar și în anul 2022/2023. Grupele cuprind maxim 10 copii care pot participa în program minimum trei ani, iar pe lângă ajutor de la profesori, ei primesc și o masă caldă de trei ori pe săptămână.

Participarea în programul Nouă ne pasă este deschisă oricărei echipe de profesori din mediul rural care aplică cu propuneri de proiecte, fiind selectate cele mai convingătoare aplicații, potrivit eMag. Fiecare școală selectată beneficiază de sprijin financiar, iar suma oferită acoperă cheltuielile pentru masa copiilor la școală, materialele didactice și plata profesorilor.

Înființat în 2016, programul „Nouă ne pasă” a ajuns astăzi în cele mai îndepărtate și sărace zone, astfel că de la șase școli din cinci județe, acum cuprinde 84 de școli din 31 de județe. În anul școlar care tocmai s-a încheiat, 2.422 de copii au fost susținuți de 377 de profesori.

Retail jobs

Campania „Educația nu se oprește niciodată” face parte din platforma de sustenabilitate eMAG, „Responsabilitatea noastră nu se oprește niciodată”.

Anul trecut, eMAG a investit 1 miliard de lei, dintre care 128 de milioane de lei în tehnologie, 493 de milioane de lei în logistică, 72 de milioane de lei în marketplace, 260 de milioane de lei în eMAG Ventures, 75 de milioane de lei în dezvoltarea internațională din Ungaria și Bulgaria și 15 milioane de lei în dezvoltarea profesională a angajaților.

Companie românească fondată în 2001, eMAG activează pe piața de comerț online din România.

Citeste si:
Elefant.ro,10 milioane de comenzi livrate în 12 ani. Sergiu Chircă, director general: În 18 luni estimăm că două treimi din vânzări vor fi generate prin marketplace
Elefant.ro,10 milioane de comenzi livrate în 12 ani. Sergiu Chircă, director general: În 18 luni estimăm că două treimi din vânzări vor fi generate prin marketplace
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Clienții eMAG au donat aproximativ 6.000 de ore de educație remedială pentru copiii din programul de combatere a abandonului școlar „Educația nu se oprește niciodată''