Lectură de 3 minute

19 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Efectele filmului Barbie: Zara, Primark & Co au lansat colecții de haine roz

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Zara, Kiabi și Primark sunt câteva dintre companiile care s-au îmbrăcat în roz pentru a promova noul film Barbie, cu Margot Robbie în rolul principal, prin lansarea unor colecții capsulă.
 

Sursa foto: Captura Video Youtube

Ultima care s-a alăturat acestui val roz care inundă deja magazinele din toate sectoarele este Zara. Lanțul Inditex s-a asociat cu Mattle pentru a lansa o colecție capsulă și va deschide două spații temporare în magazinele sale de pe Champs Elysées (Paris) și Soho (New York) cu articole din colecția capsulă, în care se vor regăsi produse identice cu cele din film. Spațiile vor fi operaționale între 17 și 30 iulie și vor avea o zonă de joacă cu elemente din film, scrie modaes.com.

Moda a jucat un rol principal în promovarea filmului: Robbie a purtat în fiecare apariție publică modă de la Prada, Chanel, Versace, Moschino sau Hervé Léger, inspirată de modelele iconice ale păpușii de pe marele ecran. Barbie a fost creată de Ruth Handler, co-fondatoarea producătorului de jucării Mattel, inspirată de păpușile germane Bild Lilli vândute în Europa. Primul contact al lui Barbie cu piața a avut loc în 1959, la Târgul de jucării din New York, iar astăzi este unul dintre cele mai bine vândute modele, cu până la 170 de modele diferite.

Mango, Primark, Kiabi și Crocs se unesc valului roz

Mango, la rândul său, tocmai a lansat o colecție intitulată "Life in pink", care coincide cu lansarea filmului în cinematografe. Compania italiană de modă de lux Valentino și-a vopsit, de asemenea, principalele modele în roz, odată cu lansarea colecției Pink pp, care include articole de îmbrăcăminte precum genți, jachete și cămăși, toate în același ton.

În urmă cu câteva săptămâni, lanțul irlandez de modă low-cost Primark a anunțat, de asemenea, lansarea unei colecții inspirate de film. Printre produsele lanțului se numără haine pentru femei, haine pentru bărbați, accesorii, produse cosmetice și articole de uz casnic, care vor fi disponibile în magazine și online. Aceasta este prima colecție a lanțului cu producătorul de păpuși Mattel, cu care a colaborat la proiectarea și producția colecției.

O altă companie cufundată în fenomenul Barbie este compania franceză Kiabi, care de la începutul lunii a lansat produse inspirate din film în toate magazinele sale și pe propriul ecommerce. Companiile de încălțăminte au fost, de asemenea, afectate de fenomenul Barbie, cum este cazul Crocs și Superga, care a epuizat chiar și o parte din stocurile colecției.

Grupul britanic Boohoo a fost un alt grup de mare distribuție care s-a angajat față de Barbie să lanseze o colecție capsulă vopsită în roz. Compania a lansat 38 de produse streetwear inspirate din film, cu un preț maxim de 50 de lire sterline (58 de euro).

Fenomenul s-a extins și în alte sectoare, cum ar fi cel al produselor cosmetice, prin intermediul unor operatori precum NYX, care a lansat o colecție de nouă piese de machiaj exclusive inspirate de film.

Citeste si:
Pringles intră în sectorul modei: brandul de snaksuri colaborează cu Crocs pentru a lansa trei modele de încălțăminte
Pringles intră în sectorul modei: brandul de snaksuri colaborează cu Crocs pentru a lansa trei modele de încălțăminte

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Efectele filmului Barbie: Zara, Primark & Co au lansat colecții de haine roz