Lectură de un minut

02 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Edvin Abdulachim, Altex: Clienții se orientează către produsele care consumă mai puțină energie

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Altex a dat startul campaniei de Black Friday pe 27 octombrie, campanie ce se va desfășura în 4 etape până pe 23 noiembrie. O schimbare importantă observată de către retailer la nivelul consumatorilor ține de orientarea acestora către produse eficiente energetic.

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2022

”Am ales să desfășurăm campania de Black Friday timp de 4 săptămâni, în 4 valuri diferite, fiecare săptămână cu produsele ei, pentru că oamenii au nevoie de timp pentru a-și alege produsele. Încercăm să le oferim posibilitatea de a-și alege cât mai bine produsul(...) Am observat o oarecare schimbare, ce ține de orientarea clienților către produsele care consumă mai puțin, în contextul în care costurile cu energia au crescut și nu știm ce se va întâmpla cu aceste prețuri la anul”, a precizat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex.

Unii jucători din piață se așteaptă la scăderi ale vânzărilor de Black Friday pentru o parte dintre retaileri, însă Abdulachim consideră că modul în care se derulează în prezent vânzările nu arată semne ca ediția de anul acesta va fi sub cea de anul trecut.

Citește articolul integral pe Wall-Street.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Edvin Abdulachim, Altex: Clienții se orientează către produsele care consumă mai puțină energie