„Segmentul HORECA a trecut prin cel mai dificil test din ultimii ani și este de datoria noastră să le fim alături partenerilor Edenred, să îi ajutăm să crească din nou. Restaurantele și cafenelele sunt importante pentru societate nu numai din perspectiva unui loc în care mergem să mâncăm sănătos, ci reprezintă și un loc drag unde ne construim amintiri, unde mergem să ne întâlnim cu prietenii, familia sau cu partenerii de afaceri. Revenirea la normalitate va fi, cu siguranță, o provocare pentru acestea și tocmai de aceea, vom oferi contravaloarea a 20.000 de mese în oraș pentru a încuraja fiecare utilizator Edenred Ticket Restaurant să iasă la masă și să își susțină restaurantul preferat. Dacă #iesimlamasa, contribuim activ la revenirea acestei industrii în cel mai scurt timp.”, declară Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.
Edenred s-a implicat pe parcursul acestei perioade în mai multe proiecte care vin în sprijinul companiilor client, al beneficiarilor și comercianților parteneri din România. A facilitat tranziția de la tichete pe suport hârtie la carduri fără costuri suplimentare pentru angajatori, a digitalizat procesele operaționale și a implementat plata online pentru toate produsele, inclusiv dezvoltând parteneriate cu platforme online de comenzi și livrări mâncare.
Compania a ajutat restaurantele încă de la debutul crizei COVID-19, promovând activ comercianții parteneri care ofereau atât livrarea la domiciliu, cât și ridicarea din locație a comenzilor. Edenred România a încurajat utilizatorii să comande mâncare caldă și sănătoasă și să plătească online cu cardul de masă Edenred Ticket Restaurant, în condiții de siguranță, dintr-o rețea de restaurante partenere dezvoltată la nivel național.
Campania lansată în România face parte din inițiativa globală a grupului Edenred, în cadrul căreia a fost creat fondul „More than Ever”, în valoare de până la 15 milioane de euro, menit să sprijine proiecte și investiții în măsuri specifice minimizării efectelor crizei provocate de pandemia COVID-19.
Platforma Edenred conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianți parteneri prin intermediul a 830.000 de clienți corporativi in 46 de țări. Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii de plată cu scopuri specifice în 2018, efectuate în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri, reprezentând un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro.
Edenred România este alături de 2 milioane de angajaţi, 35 000 de companii şi 65 000 de comercianţi parteneri. Prin preluarea Benefit Online, cea mai mare platformă de beneficii extra-salariale flexibile din România, Edenred contribuie la eficientizarea politicilor de resurse umane din cadrul companiilor şi susţine angajatorii pe o piaţă a muncii extrem de competitivă.