Acest avans tehnologic, puternic impulsionat de centrele sale digitale, face parte din planificarea strategică a companiei pentru perioada 2022-2025.
În ultimii ani, Grupul a înregistrat o creștere record, care a fost stimulată de leadershipul său digital, devenind „tech-centric" atunci când vine vorba de luarea deciziilor, crearea și îmbunătățirea soluțiilor. Edenred a făcut saltul de la un furnizor de tichete de restaurant pe suport de hârtie, la un lider digital la nivel mondial, oferind peste 250 de programe diferite. În prezent, 100% din noile soluții lansate de Edenred sunt digitale.
Portofoliul nostru include 250 de soluții pentru a completa nevoile în continuă evoluție ale celor 52 de milioane de utilizatori și 2 milioane de comercianți parteneri din 45 de țări, prin intermediul a peste 950.000 de clienți corporativi. Am investit peste 360 de milioane de euro în tehnologie anul trecut, 1,7 miliarde de euro din 2016 și vom continua să investim în viitor. Planul nostru, Beyond22-25, este conceput pentru a profita pe deplin de modelul nostru de afaceri al platformei digitale B2B2C.
Dave Ubachs, Executive Vice President, Technology în cadrul Edenred
Edenred Digital Centers ca motor principal al acestei noi călătorii
În prezent, există două centre digitale Edenred, în București și Mexic, dedicate automatizării și eficientizării plăților B2B, simplificării relațiilor și interacțiunilor cu utilizatorii și facilitării plăților către comercianți. Compania are, de asemenea, hub-uri tehnologice în Brazilia, localizate în orașele São Paulo și Porto Alegre, și în Franța.
Edenred Digital Center din București este cel mai mare centru digital al Edenred la nivel mondial pentru proiecte tehnologice strategice, constituind 10% din echipa globală de tech a Grupului. În cadrul EDC București, Grupul desfășoară numeroase programe globale, cum ar fi soluții Cloud, Stabilitate și Rețea pentru domeniile viitorului, precum și dezvoltarea de software pentru toate cele 3 linii de afacere Edenred - beneficii pentru angajați, flotă și mobilitate și soluții de plată. De asemenea, EDC București este centrul de expertiză în ceea ce privește principalele priorități în materie de securitate cibernetică și conformitate.
Locul potrivit pentru talentele din domeniul tech
Având deja peste 3.000 de angajați în domeniul tehnologiei în 45 de țări, Edenred este o echipă în creștere, în căutare de profiluri tech care vor asigura următoarea generație fintech. Întreaga echipă de 10.000 de angajați a Grupului Edenred este expusă unei cariere internaționale și unui mediu divers, lucrând la proiecte cu impact global, alături de colegi din întreaga lume, având acces la cele mai noi tehnologii.
eMAG lansează un serviciu pentru livrările internaționale. Ce presupune

Edenred este o platformă de servicii şi plăţi şi este platforma de zi cu zi a întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 52 de milioane de angajaţi şi peste 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 950.000 de clienţi corporativi în 45 de ţări. Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), stimulente (cum ar fi carduri cadou, platforme dedicate angajaților), mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcare şi navetiști) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).