Lectură de un minut

15 Jul 2022 - Știri și Noutăți

După ce i-a cumpărat Crocs, pantofii Heydude își schimbă imaginea

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

La câteva luni după ce a fost cumpărată de către producătorul de saboți Crocs, marca de pantofi casual Heydude anunță o „identitate de brand complet nouă pentru a ajunge la fanii noi și cei existenți”.

Sursa foto: Sursa foto: Facebook Heydude

Reîmprospătarea include noi logo-uri, fonturi și scheme de culori, împreună cu noi mesaje și strategii de marketing. Noul slogan va fi „Good to Go-To”, potrivit Retaildive.

Înainte de a lua decizia de reîmprospătare a brandului Heydude, Crocs a realizat foarte multe studii și cercetări în rândul consumatorilor.

Crocs a plătit 2,5 miliarde de dolari pe Heydude

Crocs a anunțat achiziția Heydude în valoare de 2,5 miliarde de dolari în decembrie anul trecut și a încheiat afacerea în februarie 2022. Gigantul saboților a încadrat fuziunea ca o modalitate de a-și extinde foarte mult piața, după ani în care a proiectat saboți în forme inimaginabile, de la de la Crocs cu tematică de pui prăjit, până la Crocs cu tocuri stiletto.

Retail jobs

Crocs se așteaptă ca Heydude să devină o marcă foarte valoroasă, de un miliard de dolari până în 2024.

CEO-ul Crocs, Andrew Rees, a declarat, în luna mai, că Heydude ocupă locul 9 în topul preferințelor adolescenților, iat Crocs, locul 6.

Veniturile mărcii Heydude pentru primul trimestru au crescut cu 81%, până la 205 de milioane de dolari, depășind așteptările companiei, informează sursa citată.

Citeste si:
Balenciaga și Crocs lansează saboții crocuri cu toc
Balenciaga și Crocs lansează saboții crocuri cu toc
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  După ce i-a cumpărat Crocs, pantofii Heydude își schimbă imaginea