Reîmprospătarea include noi logo-uri, fonturi și scheme de culori, împreună cu noi mesaje și strategii de marketing. Noul slogan va fi „Good to Go-To”, potrivit Retaildive.
Înainte de a lua decizia de reîmprospătare a brandului Heydude, Crocs a realizat foarte multe studii și cercetări în rândul consumatorilor.
Crocs a plătit 2,5 miliarde de dolari pe Heydude
Crocs a anunțat achiziția Heydude în valoare de 2,5 miliarde de dolari în decembrie anul trecut și a încheiat afacerea în februarie 2022. Gigantul saboților a încadrat fuziunea ca o modalitate de a-și extinde foarte mult piața, după ani în care a proiectat saboți în forme inimaginabile, de la de la Crocs cu tematică de pui prăjit, până la Crocs cu tocuri stiletto.
Crocs se așteaptă ca Heydude să devină o marcă foarte valoroasă, de un miliard de dolari până în 2024.
CEO-ul Crocs, Andrew Rees, a declarat, în luna mai, că Heydude ocupă locul 9 în topul preferințelor adolescenților, iat Crocs, locul 6.
Veniturile mărcii Heydude pentru primul trimestru au crescut cu 81%, până la 205 de milioane de dolari, depășind așteptările companiei, informează sursa citată.