Lectură de 2 minute

26 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Douglas lansează o categorie dedicată cosmeticelor românești

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Douglas, unul dintre cei mai importanÈ›i retaileri premium din industria de cosmetice, anunță lansarea categoriei RO Brands, dedicată brandurilor locale de cosmetice È™i produse de înfrumuseÈ›are. Noua categorie îÈ™i propune să susÈ›ină brandurile locale È™i să ofere consumatorilor È™ansa de a cumpăra de la cât mai mulÈ›i producători locali.

RO Brands, categoria nou lansată pe platforma online Douglas.ro, include în momentul de față 14 branduri de cosmetice È™i produse de înfrumuseÈ›are româneÈ™ti: Apiterra, Bioten, Cupio, Deplin, Elmiplant, Essence de Roumanie, Gerovital, Iehana, Kinga Varga, NN Cosmetics, Nuca Organic, Raftul cu Miresme, Skin Novels È™i Tie-me-up. Cu 250 de produse disponibile pe platformă în prezent, noul segment include produse de igienă personală, îngrijire a corpului È™i a feÈ›ei, machiaj, accesorii È™i parfumuri.

Prin crearea acestei noi categorii, Douglas îÈ™i propune să sprijine brandurile din portofoliu, să atragă mai mult atenÈ›ia asupra lor È™i să contribuie la dezvoltarea industriei cosmetice româneÈ™ti, oferind în acelaÈ™i timp clienÈ›ilor produsele locale pe care le iubesc, prin intermediul unei platforme pe care o cunosc deja È™i care livrează la nivel naÈ›ional.

Pentru a extinde categoria RO Brands, Douglas include consumatorii în conversaÈ›ie È™i invită toÈ›i românii să nominalizeze brandurile româneÈ™ti de produse cosmetice pe care le îndrăgesc È™i pe care ar dori să le găsească pe platforma online Douglas. Pentru a propune un brand local pe platforma Douglas, consumatorii români trebuie să trimită un e-mail la adresa dedicată, robrands@douglas.ro, în care să menÈ›ioneze numele brandului, link-ul către site-ul acestuia sau altă pagină online relevantă, dar È™i motivul pentru care consideră că ar trebui să fie disponibil pe platforma online Douglas.

„Fiind principala platformă premium dedicată zonei de beauty din Europa, la Douglas ne propunem să fim mai mult decât un business de e-commerce: scopul nostru este să devenim o platformă pentru acele branduri locale care oferă produse excelente, dar care nu se bucură de expunerea È™i recunoaÈ™terea pe care le merită. Acesta este motivul pentru care ne îndreptăm atenÈ›ia È™i eforturile către RO Brands È™i invităm clienÈ›ii să se alăture iniÈ›iativei, astfel încât să aflăm preferinÈ›ele lor. Una dintre principalele noastre priorități la Douglas este de a oferi clienÈ›ilor noÈ™tri produsele cosmetice pe care le iubesc", spune Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.

Alături de invitaÈ›ia adresată consumatorilor de a-È™i nominaliza brandurile preferate, Douglas continuă să dezvolte segmentul RO Brands în mod activ - pe lângă cele 14 branduri listate deja pe platformă, departamentul comercial al companiei cercetează intens piaÈ›a românească în căutare de noi producători locali de cosmetice.

Douglas oferă peste 100.000 de produse pentru îmbunătățirea stilului de viață È™i de înfrumuseÈ›are, în online, È™i în peste 2.000 de magazine la nivel european. În anul fiscal 2018/2019 Douglas a generat vânzări de peste 3,5 miliarde de euro în domeniul parfumeriei, machiajului, îngrijirii corporale È™i păr, precum a suplimentelor nutritive È™i accesoriilor.

Citeste si:
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Douglas lansează o categorie dedicată cosmeticelor româneÈ™ti