Douglas, care are la nivel mondial peste 2000 de magazine și peste 160.000 de produse de înfrumusețare, va deschide în Colosseum Mall, Douglas cel de-al 34-lea magazin din România și va implementa un concept nou.
În ultimul an fiscal, 2020-2021, grupul Douglas a generat vânzări de 3,1 miliarde de euro. Atât magazinele fizice, cât și platformele online au contribuit la performanțele de business ale brandului, în ciuda contextului pandemic.
Colosseum finalizează extinderea anul acesta
Colosseum Mall se apropie de finalizarea lucrărilor de construcție și de inaugurarea noilor spații comerciale, care cuprind branduri renumite la nivel internațional și local.
Colosseum Mall va integra și o zonă de food court, care va fi conectată cu terase exterioare și cu o grădină de 2.000 mp, concepută pentru a găzdui food truck-uri, locuri de joacă pentru copii și activități recreative.
Colosseum Mall a încheiat anul 2021 cu o rată de ocupare de 100% pentru actualul GLA și cu un procent de leasing de 95% pentru proiectul de extindere a mall-ului. După inaugurarea noilor spații comerciale, dezvoltatorul se va concentra pe mai multe proiecte planificate, printre care construirea unui drive-thru cu mai multe unități de-a lungul șoselei Chitilei, precum și un proiect rezidențial multifamilial.