Lectură de un minut

13 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Dispar sticlele de Pepsi din magazinele Carrefour din România. Ce spune PepsiCo

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Prețurile majorate la anumite produse PepsiCo au determinat retailerul Carrefour să refuze listarea acestora în magazinele sale din Franța. După anunțul inițial din 4 ianuarie, Carrefour a adăugat pe listă alte trei țări în care nu va mai avea produse PepsiCo la raft, mai exact Italia, Spania și Belgia. Recent, fenomenul s-a extins și în România, iar la solicitarea retail.ro, reprezentanții PepsiCo au afirmat că vor depune eforturi pentru continuitatea listării produselor sale în magazinele Carrefour. 

Sursa foto: Pepsi

“Suntem în discuţii cu Carrefour şi vom continua să facem acest lucru cu bună-credinţă pentru a ne asigura că produsele noastre sunt disponibile”, au răspuns reprezentanții PepsiCo România.

Măsura luată de Carrefour afectează magazinele sale din Franța, Spania, Italia și Belgia, regiuni care reprezintă peste 9.000 de magazine, aproximativ două treimi din amprenta sa globală de 14.348 de magazine începând cu 2022.

În Franța, clienții au fost informați prin panouri pe rafturile produselor PepsiCo, care explică: "Am încetat să vindem această marcă din cauza creșterii excesive a prețurilor". Carrefour intenționează să extindă această campanie de informare și în alte țări afectate de această măsură.

Lanțul de supermarketuri a pus veto la sute de produse ale multinaționalei din cauza creșterilor "inacceptabile" de prețuri.

Ca într-o relație romantică, nu se știe încă cine pe cine a părăsit. Ceea ce știm însă este că zeci de produse au început deja să nu se mai vândă în mai multe supermarketuri din patru țări europene, afectând drastic cererea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Dispar sticlele de Pepsi din magazinele Carrefour din România. Ce spune PepsiCo