Lectură de 2 minute

20 Jun 2023 - Știri și Noutăți

DigiSinergy: 1 din 2 firme care cumpără doar aplicații de digitalizare nu le va utiliza niciodată

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Una din 2 firme din România care cumpără soluții software de digitalizare a business-ului, fără a accesa servicii adiacente, nu le va utiliza niciodată sau vor abandona utilizarea acestora după mai multe încercări nereușite, potrivit DigiSinergy, companie de tehnologie și expert în transformarea digitală a business-urilor.   

Sursa foto: Shutterstock

În lipsa analizei de business, în cadrul căreia se stabilesc funcționalitățile și limitele soluțiilor achiziționate, companiile nu sunt în măsură să facă legătura între diverse funcționalități ale aplicațiilor și nevoile lor. Pe de altă parte, atunci când clienții beneficiază de suportul furnizorilor și în procesul de implementare, aplicațiile vor putea fi utilizate la o capacitate mai mare decât așteptările.

De asemenea, în lipsa personalului calificat, firmele nu sunt în măsură să gestioneze transformarea proceselor actuale, pentru a putea integra aplicații de digitalizare. În același timp, 30% dintre companiile analizate folosesc aplicațiile de digitalizare cumpărate la o capacitate infimă, de numai 10%.

Rezultatele vor fi cele așteptate atunci când software-ul achiziționat este dublat de serviciile pre și postachiziție. Analiza de business, personalizarea soluției, implementarea și trainingul sunt obligatorii cu atât mai mult în companiile care nu au personal calificat pentru aceste etape.

Chiar și atunci când clientul îi comunică furnizorului de soluții care sunt așteptările în materie de digitalizare, calibrarea soluțiilor propuse de furnizor necesită o perioadă de rulaj pentru a atinge maximum de eficiență.

Poate exista o diferență între ce își dorește clientul și ce oferă aplicația inițial, chiar dacă au fost comunicate, agreate și implementate toate cerințele. Pe parcursul folosirii soluției, clientul va putea înțelege cu adevărat cât de multe aspecte poate îmbunătăți prin digitalizare și va solicita lucruri pe care le observă doar în proces și consideră că îi sunt necesare.

Între soluțiile dezvoltate de DigiSinergy se numără și aplicații de automatizare a proceselor de BackOffice și management, precum: InvOn, suită de soluții de tip Robotic Process Automation care folosește inteligența artificială pentru procesarea automată a facturilor; BankOn pentru reconcilierea automată a extraselor bancare, a borderourilor de la curieri și de la procesatorii de plăți și, respectiv, închiderea facturilor; PayOn, pentru managementul rapid al plăților (situația plăților curente și viitoare, emiterea automată a ordinelor de plată etc.); CashOn pentru urmărirea și previzionarea fluxului de numerar, precum și StocOn, pentru emiterea automată a comenzilor de aprovizionare și urmărirea stocurilor. Integrarea acestora cu ERP, CRM sau alte aplicații permite automatizarea fluxurilor, reducerea timpilor de lucru și eliminarea greșelilor, punând la dispoziția companiilor instrumente moderne și ușor de folosit.

Citeste si:
Câștiguri record pentru Hugo Boss: profitul a depășit cifra de afaceri
Câștiguri record pentru Hugo Boss: profitul a depășit cifra de afaceri
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  DigiSinergy: 1 din 2 firme care cumpără doar aplicații de digitalizare nu le va utiliza niciodată