Lectură de un minut

04 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Diesel și Lee vor lansa colecția în ediție limitata „Diesel Loves Lee”. Cei doi rivali vor folosi deșeuri textile de la ambele mărci 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Ideea directorului de creație al Diesel, Glenn Martens, Diesel Loves este un apel la acțiune pentru ca industria denimului să pună în comun materiale, producție și resurse. Acesta propune o abordare hotărâtă a cultului parteneriatelor între mărci, aplicând creativitatea colectivă la problema supraproducției, a declarat acesta pe rețelele de socializare. Pe lângă reducerea deșeurilor, Diesel Loves are ca rezultat modele unice în stilul Frankenstein. 

Sursa foto: Pixabay

Primul competitor care a colaborat cu Diesel este marca americană Lee. Colecția Diesel Loves Lee, în ediție limitată, este realizată în întregime din stocuri nevândute sau materiale nefolosite de la ambele mărci, care au fost îmbinate în produse noi. Cei doi giganți ai denimului au precizat că parteneriatul reprezintă "puterea denimului de a ne aduce pe toți împreună", notează pinkermoda.

Colecția oferă o croială dreaptă pentru bărbați și un stil bootcut & flare pentru femei. Blugii sunt Diesel pe față și Lee pe spate sau invers, cu lungimi, tiraje și vopsea diferite. În plus față de elementele originale de branding ale blugilor, fiecare pereche are o etichetă specială de co-branding pe talie.

Limitată la 3.000 de perechi, capsula este acum disponibilă exclusiv pe diesel.com pentru Europa și Japonia. Colecția completă va fi lansată în luna martie a anului viitor pe site-urile celor două mărci, cu prețuri începând de la 350 de dolari.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Diesel și Lee vor lansa colecția în ediție limitata „Diesel Loves Lee”. Cei doi rivali vor folosi deșeuri textile de la ambele mărci