Primul competitor care a colaborat cu Diesel este marca americană Lee. Colecția Diesel Loves Lee, în ediție limitată, este realizată în întregime din stocuri nevândute sau materiale nefolosite de la ambele mărci, care au fost îmbinate în produse noi. Cei doi giganți ai denimului au precizat că parteneriatul reprezintă "puterea denimului de a ne aduce pe toți împreună", notează pinkermoda.
Colecția oferă o croială dreaptă pentru bărbați și un stil bootcut & flare pentru femei. Blugii sunt Diesel pe față și Lee pe spate sau invers, cu lungimi, tiraje și vopsea diferite. În plus față de elementele originale de branding ale blugilor, fiecare pereche are o etichetă specială de co-branding pe talie.
Limitată la 3.000 de perechi, capsula este acum disponibilă exclusiv pe diesel.com pentru Europa și Japonia. Colecția completă va fi lansată în luna martie a anului viitor pe site-urile celor două mărci, cu prețuri începând de la 350 de dolari.