Compania, deja prezentă în Germania, Polonia, Serbia și Ucraina, a confirmat de curând planurile de expansiune pentru Marea Britanie, Belgia și Franța, unde caută potențiale locații pentru deschideri de patru, zece, respectiv trei locații. Grupul are deja centre operaționale de vânzare în Spania, unde deja s-au deschis magazine, dar și în Bulgaria, Italia și Grecia.
Promisiunile discounterului Mere
Pe platforma retailerului, acesta face apel la furnizori și proprietari pentru colaborări, în ideea de a se găsi, cu ajutorul agenților și al reprezentanților, cele mai bune oportunități.
Printre promisiunile făcute de retailer se numără economisirea de timp și de bani, fiind asumate angajamente pentru cele mai mici prețuri, garantate de cooperarea directă cu producătorii și de o politică de control a costurilor.
Magazinele Mere operează cu o gamă limitată de 1.500-2.000 de produse și se fac precizări că vor fi costuri cu până la 20% mai mici față de principalii comercianți. Totodată, având doar opt angajați pe sucursală, cheltuielile sunt reduse.
Aldi și Lidl, "amenințați" de Mere
Intrarea supermarketurilor Mere pe piața din Europa reprezintă o provocare directă pentru Aldi și Lidl, care erau bine poziționate pe piață în ultimii ani, oferind o gamă mai bogată de opțiuni și branduri ceva mai populare. Astfel, Mere le va deveni concurent principal.
Retailerul Mere este un jucător important pe piața est-europeană, fondat în 2009 - în Rusia, Belarus și Kazakhstan operează sub numele de Svetofor. Mere a deschis primul magazin străin în Romania, în 2018, urmat de Germania, Lituania, Letonia și Ucraina.
Pe lângă acesta, alți retaileri rusi și-au făcut intrarea în Europa; anul trecut VkusVill a deschis un magazin în Amsterdam, iar Wildberries a ajuns în Germania.