Colaborarea cu Delhaize va permite Decathlon să atragă mai mulți belgieni în sport, mai ales având în vedere că mulți oameni au avut mai puține oportunități de a practica sport în timpul pandemiei. În plus, deținătorii de carduri SuperPlus Delhaize vor putea schimba punctele SuperPlus salvate cu voucherele de achiziție Decathlon. Clienții pot schimba punctele acumulate cu un produs sau un voucher de cumpărare de cinci euro la Delhaize sau bol.com în cazul a 500 de puncte.
Retailerul a adăugat Decathlon la această listă, permițând clienților să utilizeze opțiunea pentru a achiziționa produse Decathlon.
Anul trecut, Delhaize și Decathlon au pus bazele parteneriatului printr-un proiect pilot. Campania s-a dovedit a fi un succes, iar ambii retaileri au decis să continue și să extindă colaborarea în această vară.
Delhaize, care și-a schimbat temporar numele în „Belhaize” în aprilie pentru a-și prezenta sprijinul pentru producătorii locali, a anunțat recent un parteneriat cu Foodmaker, producător de alimente sănătoase.
În luna aprilie a acestui an, retailerul a anunțat că toate cele 763 de magazine pe care le are deschise au atins neutralitatea în ceea ce privește emisiile de carbon. Retailerul a obținut o reducere de 70% a emisiilor de carbon în toate magazinele sale în puțin peste zece ani, iar restul de 30% a fost compensat prin lansarea și sprijinirea proiectelor durabile în țară și în străinătate.