Lectură de 2 minute

20 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Dedeman aniversează 30 de ani: evoluția companiei pe piața românească

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul român de materiale de construcţii şi amenajări interioare, Dedeman, împlinește 30 de ani de la înființare și adoptă o nouă identitate vizuală temporară, care va fi folosită până la sfârșitul acestui an.

„30 de ani. Pare că au trecut într-o clipită. Însă, privind în urmă, observăm cu entuziasm cât de multe am realizat în tot acest timp. Nu am fi ajuns aici fără clienții noștri fideli și exigenți, fără partenerii care ne-au fost alături la fiecare pas, fără colegii noștri harnici și ambițioși, fără concurenții noștri, care ne-au motivat zi de zi să devenim și mai buni”, a declarat Dragoș Pavăl, președintele companiei Dedeman.

Pe parcursul celor 30 de ani, afacerea Dedeman a crescut astfel:

  • Gama de produse prezente pe rafturile magazinelor a crescut constant, de la aproximativ 12.000 în 2001, la peste 60.000 în prezent. De asemenea, numărul produselor disponibile online, pe site și în aplicația Dedeman, este de peste 80.000.

  • În 2003 compania deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni (3.300 mp) la Suceava, urmând ca în 2009 să deschidă primul său magazin în capitală.

  • În 2010 Dedeman devine lider pe piața de bricolaj după cifra de afaceri.

  • În 2012 Dedeman devine lider pe piața de bricolaj și ca număr de magazine, după ce inaugurează la Râmnicu Vâlcea magazinul cu numărul 28.

  • În 2013 este lansat magazinul online www.dedeman.ro, urmat de aplicația mobilă Dedeman în 2014.

  • În 2016 cifra de afaceri a companiei depășește pragul de 1 miliard de euro.

    Citeste si:
    Leroy Merlin a închiriat două spații comerciale ale Cora. Când și unde vor fi deschise noile magazine de bricolaj 
    Leroy Merlin a închiriat două spații comerciale ale Cora. Când și unde vor fi deschise noile magazine de bricolaj 
  • În 2017 echipa Dedeman numără pentru prima dată peste 10.000 de colegi.

  • În 2019 este inaugurat la Zalău magazinul cu numărul 50 al rețelei. În prezent, compania deține în total 57 de magazine Dedeman în țară.

Aniversarea celor 30 de ani de activitate este marcată și prin adoptarea unei identități vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârșitul acestui an. Noul logo, însoțit de sloganul aniversar “30 de ani buni alături de oameni buni”, va fi prezent pe majoritatea materialelor de comunicare internă și externă (panouri stradale și spoturi TV, catalog Dedeman, site și aplicație mobilă, social media), dar și în magazine, pe tricourile angajaților sau sacoșele de cumpărături.

Dedeman este afacerea începută în 1992, de frații Pavăl. Dedeman are 57 de magazine, cinci centre logistice, parc auto propriu, o gamă de peste 50.000 de produse pentru casă și grădină și peste 12.000 de angajaţi.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Dedeman aniversează 30 de ani: evoluția companiei pe piața românească