Magazinul de 9 300 de metri pătrați are acum o nouă amenajare și un nou stil de casă pentru a "ghida mai bine clienții" printre cele 45 000 de produse expuse. În următorii doi ani, toate cele 33 de magazine belgiene vor beneficia de aceeași revizuire, la fel ca și cele 1 700 de magazine Decathlon din întreaga lume, notează retaildetail.eu.
Potrivit comunicatului de presă, noul aspect nu ar trebui să fie doar "mai aventuros", ci și "în stil Ikea". Vizitatorii vor urma un traseu care îi va conduce pe lângă toate exponatele cu diverse sporturi - sau, după cum spune lanțul, "un traseu de cumpărături circular, în care vizitatorii vor vedea articole din același sport la stânga și la dreapta în fiecare culoar din fiecare departament".
Vitrine și display-uri
Intenția este clară: în locul unei „cutii mari” învechite, Decathlon vrea să devină un „magazin de descoperire”. Vitrinele demonstrează modul în care produsele pot fi utilizate și combinate, în timp ce clienții pot compara produsele pe afișaje mari. Ei pot plasa produsele pe coloane, după care pot vedea toate specificațiile pe ecranul de deasupra lor.
Online-ul și offline-ul ar trebui, de asemenea, să se completeze reciproc mai bine: pe lângă magazinele fizice, site-ul web va avea un nou aspect începând de săptămâna viitoare. Ecranele digitale vor aduce gama online în magazine, în timp ce gama din magazine a fost optimizată. Decathlon a optat recent pentru un portofoliu de mărci simplificat, format din nouă mărci proprii, pe lângă patru așa-numite mărci expert. Un exemplu al acestora din urmă este marca de ciclism Van Rysel, care a primit propriul shop-in-shop în Londra.