Lectură de 3 minute

03 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Decathlon extinde sistemul de evaluare a produselor din marketplace

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Decathlon România extinde sistemul său unic de interacțiune cu clienții și evaluare a produselor și asupra produselor din marketplace. Astfel, opiniile și evaluările clienților sunt vizibile și accesibile tuturor celor care sunt în căutarea unui nou produs sportiv. 

Decathlon a lansat primul Marketplace online dedicat exclusiv sportului din România și își propune colaborări cu peste 150 de parteneri locali și peste 100.000 articole disponibile până la final de 2022. Astfel, Decathlon își îmbunătățește oferta existentă de produse și vrea să devină punctul prioritar de achiziție online pentru toți iubitorii de sport, indiferent de nivelul de practică, sportul sau marca favorită. În prezent, pe Marketplace-ul decathlon.ro sunt deja disponibile peste 10.000 de articole de la peste 50 de parteneri locali, adăugați în ultimele două luni. Decathlon încheie noi colaborări în fiecare săptămână prin care extinde gama de produse din Marketplace și își afirmă disponibilitatea pentru noi parteneriate de lungă durată care pot completa oferta actuală.

Produsele puse la dispoziție de partenerii Decathlon în Marketplace sunt semnalizate pe decathlon.ro prin mențiunea “Vândut și expediat de Partener”. În acest format de marketplace, decathlon.ro coordonează toate tranzacțiile și garantează siguranța plăților, în timp ce facturarea, expedierea, livrarea și serviciile post-vânzare sunt asigurate de parteneri.

Decathlon colaborează cu parteneri locali

Platforma propune colaborări cu parteneri locali, care confecționează sau vând articole pe piața sportivă din România și au posibilitatea de a oferi atât livrare la domiciliu, cât și servicii post-vânzare clienților.

Astfel, printre categoriile incluse la momentul actual se numără: fitness (benzi de alergare/biciclete eliptice), bodybuilding, ciclism, hoverboard, trotinete electrice, smartdevices (smartwatch), dar și textile și încălțăminte pentru jogging, fitness, mers sportiv, fotbal, skateboarding și drumeție.

”Ultimii ani au reprezentat o oportunitate pentru mediul digital, iar vânzările online decathlon.ro s-au triplat. Am remarcat interesul clienților pentru diferite sporturi, iar asta ne-a determinat ca prin intermediul marketplace decathlon.ro să completăm oferta existentă de produse", declară Ioana Anghel, marketplace leader Decathlon România.

Proiectul a fost deja lansat din 2021 în 10 țări, printre care: Belgia, Franța, Germania, Spania, Italia, Polonia și a atras noi parteneri importanți din industria articolelor sportive: Adidas, Reebok, Bauer, Cornilleau, Isadore și mulți alții.

Decathlon, unul dintre cei mai importanți retaileri europeni de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021.

Citeste si:
DEICHMANN vinde pentru prima dată în România peste patru milioane de perechi de pantofi
DEICHMANN vinde pentru prima dată în România peste patru milioane de perechi de pantofi

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta" Fabricat în România".

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Decathlon extinde sistemul de evaluare a produselor din marketplace