Lectură de un minut

13 Feb 2024 - Știri și Noutăți

De la o investiție de 50.000 de euro, la cifră de afaceri de 1 mil. de euro. Un tânăr român vrea să se bată direct cu drogheriile dm

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În ultimii ani, stimulați de mediul concurențial, precum și de faptul că în România sunt, totuși, mai mulți bani decât în urmă cu 10 ani, antreprenorii români tineri au tot mai mult curaj să intre în competiție cu brandurile consacrate din vest. Este și cazul unui tânăr de 34 de ani din Popești-Leordeni, care vrea să devină o competiție serioasă pentru nimeni altcineva decât brandul de drogherii dm.

Sursa foto: Slei

Andrei Cuibari a explicat pentru wall-street.ro că face acest lucru de 10 ani, în momentul de față administrând magazinele Slei, specializate în produse de îngrijire personală, cosmetice și pentru îngrijirea casei.

Slei vine de la sport-leisure. Brandul în sine a fost creat în 2018, în momentul acela eu având un business, pe care încă îl mai am, de producție publicitară. Iar în 2019, toamna, la masă împreună cu niște prieteni, ne-am gândit să facem pachete de curățenie pentru a fi livrate. Pachetul respectiv urmând să conțină de la pastă de dinți la periuță de dinți etc.

Andrei Cuibari, fondator Slei

Antreprenorul spune că în acest moment există trei magazine Slei în Popești Leordeni și un magazin deschis de trei luni în Târgu Neamț.

Citește întreaga poveste a businessului pe Wall-Street.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  De la o investiție de 50.000 de euro, la cifră de afaceri de 1 mil. de euro. Un tânăr român vrea să se bată direct cu drogheriile dm