Green Week de la Sezamo nu este doar o promoție sezonieră, ci reprezintă un angajament pe tot parcursul anului, în ton cu îndemnul supermarketului online: "Mănâncă Mai Bine, Trăiește Mai Bine". Produsele „vedetă” Green Week au fost selectate cu obiectivul de a face produsele sustenabile accesibile tuturor.
Sezamo a redus prețurile la zeci de produse Eco la nivelul produselor obișnuite din supermarket, asigurându-se că opțiunile alimentare de înaltă calitate și prietenoase cu mediul, sunt accesibile pentru toți consumatorii. Prin achiziționarea de produse locale, Sezamo reduce amprenta de carbon asociată transportului alimentelor, susținând furnizorii și fermierii locali.
Produsele locale au fost unul dintre cele mai importante aspecte încă de la început, iar prin urmare, reprezintă 30% din sortimentul total al Sezamo. În viitor, supermarketul online intenționează să-și extindă sortimentul de produse locale, contribuind la schimbarea abordărilor mai durabile în ceea ce privește serviciile și sortimentul. În plus, categoria inovatoare "Save Food" de pe site-ul Sezamo oferă produse de calitate aflate cu câteva zile înainte de termenul de valabilitate, cu reduceri de până la 80%, contribuind la scăderea risipei alimentare.
Sezamo colaborează cu furnizori și fermieri locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea, precum Napolact, Carmangeria Ozana, BIOFORIA, Artesana sau Gre Bakery. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.
Angajamentul Sezamo față de sustenabilitate se extinde dincolo de produse către servicii. Clienții au opțiunea de a primi achizițiile în pungi reutilizabile fabricate din sticle de plastic reciclate sau pungi reciclabile din hârtie. Introducerea "Sloturilor ECO" le permite clienților să selecteze un interval de livrare în care curierii Sezamo deja au drum în direcția lor și să susțină astfel misiunea supermarketului online pentru o livrare mai eficientă și mai ecologică. Mai mult, flota de mașini Sezamo este compusă în întregime din vehicule electrice, minimizând emisiile și impactul asupra mediului. Și datorită faptului că mașina Sezamo poate transporta până la 11 achiziții într-un singur drum, reducem numărul de mașini în oraș.
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.
Auchan deschide al cincilea supermarket din județul Timiș
