Lectură de 3 minute

09 Nov 2022 - Știri și Noutăți

De Black Friday, Mastercard și eMAG pun la bătaie o mașină electrică

Cristina Marin

Abonează-te pe  

De Black Friday, posesorii de card Mastercard care achiziționează produse din aplicația eMAG sau de pe www.emag.ro au ocazia să câștige un BMW iX3 100% electric, în cadrul campaniei derulate de Mastercard și eMAG, în perioada 11 - 15 noiembrie 2022. Orice plată cu un card Mastercard care are datele salvate în secțiunea Contul meu de pe platforma eMAG intră automat în tragerea la sorți pentru marele premiu. 

Sursa foto: unsplash.com

Pe lângă intrarea în cursa pentru marele premiu, clienții eMAG care își salvează datele în cont au șanse mai mari să prindă ofertele din ziua cu cele mai multe reduceri din an, deoarece nu trebuie să mai petreacă timp cu completarea lor și să rateze astfel o comandă. Acest serviciu reduce la minimum tranzacțiile frauduloase și îmbunătățește rata de aprobare a tranzacțiilor.

Cumpărăturile online au o suită de avantaje, de la accesibilitate, economia de timp și evitarea aglomerației din magazine, la posibilitatea de a compara diverse oferte. În plus, consumatorii care aleg shopping-ul online au opțiunea să salveze datele cardului în contul de client al comerciantului pentru a se concentra apoi exclusiv pe cumpărături.

Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația

Black Friday 2022, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, cu reduceri de prețuri și oferte speciale, are loc pe data de 11 noiembrie. Procesatorul de plăți PayU estimează că, în ediția de anul acesta, la nivelul pieței de e-commerce se vor achiziționa online produse și servicii în valoare de aproximativ 510 milioane lei, ușor peste valoarea din 2021.

Totodată, se preconizează că se vor consolida tendințele trasate de ediția de anul trecut: creșterea numărului de tranzacții cu plata online cu aproximativ 15%, creșterea cu 8% a plăților cu datele cardului salvat, dublarea valorii medii a plăților în rate față de o zi obișnuită și efectuarea tranzacțiilor cu un card emis în altă țară, care vor reprezenta aproximativ 9% din totalul plăților online de Black Friday.

La nivel de tendințe, se observă că încrederea consumatorilor în cumpărăturile online a crescut, ceea ce indică experiențe anterioare pozitive, diversificarea gamelor de produse disponibile în online, de la IT&C, fashion, FMCG, parfumuri & cosmetice, la jucării, servicii medicale sau pachete turistice, și dezvoltarea accelerată a segmentului marketplace, unde sunt prezenți tot mai mulți comercianți care nu aveau un site propriu sau operau strict prin magazine fizice.

Alături de tranzacții sigure, asigurate de cele mai înalte protocoale de securitate, Mastercard le oferă consumatorilor și acces la serviciul Instant Money Back, prin tehnologia MoneySend, cu ajutorul căruia, în cazul produselor returnate, aceștia primesc banii înapoi pe card, în maximum 30 de minute de la soluționarea returului.

Citeste si:
A fost lansat Easy BuyBack by eMAG&Flip, serviciul prin care eMAG te ajută să îți vinzi telefonul vechi și să îți iei altul nou
A fost lansat Easy BuyBack by eMAG&Flip, serviciul prin care eMAG te ajută să îți vinzi telefonul vechi și să îți iei altul nou

Mastercard, www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  De Black Friday, Mastercard și eMAG pun la bătaie o mașină electrică