Lectură de 2 minute

04 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Data Revolt, proiecte în peste 20 de țări și 2,8 milioane euro în 2020 ca cifră de afaceri, după primii trei ani de activitate

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Data Revolt, agenția de data marketing fondată în 2018, are un portofoliu de peste 70 de clienți și proiecte derulate în peste 20 de țări din Europa în primii trei ani de activitate. În 2020, cifra de afaceri a agenției a ajuns la 2,8 milioane de euro, o creștere de patru ori față de anul precedent.

Data Revolt are o echipă de 45 de angajați dintre care șase sunt specializați pe Analytics, unul dintre cele mai mari departamente din România, în timp ce alți 17 sunt specializați în performance marketing și programming. Totodată, agenția are departament de SEO, echipe pregătite pentru development în martech, design, UX și UI, marketing automation, dar și e-commerce.

Agenția a pornit la drum cu „Data marketing” și a încheiat anul 2018 cu o cifră a veniturilor de 150.000 euro, iar în 2019 a ajuns la 700.000 euro. În 2020, agenția a reușit o creștere de patru ori a cifrei de afaceri, până la 2,8 milioane de euro.

Data Revolt a derulat în acești trei ani de activitate proiecte în peste 20 de țări din Europa, inclusiv România, pentru unii dintre cei mai mari jucători din piață. Domeniile în care agenția derulează proiecte sunt telecom (Orange), fintech (Orange Money), retail (Ecco Shoes), auto (Autoeco), imobiliare, pharma (Secom), fashion (Murmur), beauty (L’oreal), e-commerce (The Home) și B2B (Metro Cash & Carry).

Retail jobs

Acum ne pregătim pentru un timp al digitalizării companiilor și schimbării comportamentului consumatorului, totul mai orientat către online ca niciodată. În curând, tot mai multe business-uri vor prioritiza deciziile bazate pe date, vor trece spre modul de lucru bazat pe analiză, iar automatizarea și măsurarea vor fi unelte de bază pentru a naviga în piețele actuale. În acest context, noi consolidăm agenția, echipa și procesele potrivite pentru business-urile care vor să facă pași spre maturitatea digitală”, a declarat Bogdan Zaharia, co-fondator Data Revolt.

Data Revolt este o agenție de data marketing, specializată în interpretarea și folosirea datelor de business în campaniile de performance/ media, fondată în anul 2018. Agenția are un portofoliu cu peste 70 de clienți, atât din România, cât și din piața internațională, unde lucrează cu mai multe companii din Elveția, Franța, Dubai și Statele Unite ale Americii.

Printre clienții Data Revolt se numără Orange, Imobiliare.ro, Fashion Days, Vivre, Catena, Superbet, Autoeco, L’oreal (Kiehl’s), Noriel, Stemsure, Murmur sau eJobs, dar și companii din străinătate, precum Fleurop, cea mai mare florărie online din Europa, Denner, Dr. Duenner sau The Gate Middle East din Dubai.

Citeste si:
Contextul geopolitic ar putea favoriza investițiile masive în România
Contextul geopolitic ar putea favoriza investițiile masive în România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Data Revolt, proiecte în peste 20 de țări și 2,8 milioane euro în 2020 ca cifră de afaceri, după primii trei ani de activitate