Programul „Bursele Cupio” este unul dintre proiectele dezvoltate de companie pentru susţinerea educaţiei de calitate în România. Acesta are ca scop identificarea și susținerea copiilor și tinerilor care provin din familii cu posibilități materiale reduse, cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani, având rezultate şcolare foarte bune şi obiective de carieră stabilite, care s-au făcut remarcaţi prin proiecte extracurriculare şi activităţi de voluntariat.
„Cupio reprezintă atât pentru angajații, cât și pentru clienții noștri, un brand dinamic și inovator, cu valori pe care le transpunem zi de zi în activitățile noastre. Ne-am dorit ca aniversarea celor nouă ani de Cupio să reprezinte mai mult decât celebrări specifice, ci să și vorbească despre valorile noastre. Prin acest program investim în educație și vom susține pe termen lung elevii cu rezultate bune și extrem de motivați să se dezvolte”, a declarat Raluca Ștefănescu, cofondator Cupio.
„Am dezvoltat în ultimii ani numeroase proiecte de educație și orientare profesională pentru a sprijini aspirațiile generațiilor viitoare. Sprijinul comunității poate fi decisiv pentru viitorul copiilor ambițioși din familii defavorizate și poate face diferența între un talent irosit și un potențial împlinit în beneficiul întregii societăți. Lansăm programul de burse Cupio pentru a contribui la creşterea viitoarei generaţii de profesionişti. În plus, această inițiativă se înscrie în strategia companiei de a încuraja excelența și de a deveni angajatorul preferat pentru tinerii motivați, care doresc să-și construiască o carieră solidă în retail”, a adăugat Raluca Ștefănescu.
Termenul limită până la care tinerii pot aplica este 1 iulie, iar procesul de selecție pentru această ediţie va începe în aceeași lună. Câștigătorii Burselor Cupio vor fi anunţaţi pe site-ul companiei, în data de 30 august; mai multe detalii despre regulamentul de participare vor fi disponibile pe blog, din data de 15 aprilie.
Evaluarea candidaturilor se va face de către un juriu mixt, compus din reprezentanţi ai companiei şi ai liceelor partenere alese.
Cupio este o companie 100% românească, unul dintre cele mai importante repere în piața produselor de cosmetice profesionale. Compania are peste 10.000 de produse în portofoliu, 20 magazine, un magazin online cu peste 150.000 clienți înregistrați, 11 sub-branduri și peste 130 angajați.
Parfumuri care conțin o subtanța interzisă, retrase din magazine de ANPC
