Lectură de 4 minute

24 Apr 2020 - Știri și Noutăți

Cum vrea DWF să ajute retailerii să-și optimizeze prezența locală în Google

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Într-o perioadă în care mii de businessuri afectate se văd obligate să găsească rapid noi modalități de repoziționare în piață, DWF lansează o campanie de Local SEO prin care își propune să ajute companiile cu locații fizice închise, oferind gratuit diagnoză pentru 10.000 de conturi Google My Business.

73% dintre businessurile cu locații fizice închise ca urmare a măsurilor impuse prin ordonanțele militare nu au programul actualizat în Google My Busines, arată un studiu DWF. Această informație este bazată pe prospectarea a 1.673 de locații ce aparțin unor businessuri care fac parte din toate domeniile de activitate afectate.

"Trăim vremuri în care este mai clar ca niciodată că avem nevoie unii de alții și că fiecare gest de solidaritate contează. Inspirați de nevoile actuale ale miilor de businessuri afectate, facem front comun cu toți cei care întind o mână de ajutor în această perioadă și ne bucurăm să contribuim la sprijinirea companiilor prin aceaste diagnoze a locațiilor din Google My Business. Practic, este vorba despre o campanie prin care DWF va ajuta afacerile locale să își identifice eventualele probleme avute în rezultatele căutărilor locale și să se pregătească corespunzător pentru revenirea la viața obișnuită", spune Cristina Ghenea, coordonator al programului.

Ce include campania Local SEO by DWF

Mai precis, campania prin care DWF își propune să ajute businessurile cu locații fizice, închise ca urmare a măsurilor impuse de autorități, presupune realizarea unei diagnoze ample asupra profilului de Google My Business, calculând nivelul de Local Authority pe care brandul îl are.

Așa cum DA - Domain Authority (dezvoltat de cei de la Moz) este un important indicator SEO, când vine vorba despre prezența în căutările locale, LA - Local Authority este principalul KPI relevant. Acesta este calculat pe o scară de la 1 la 100, iar valoarea sa este formată din media tuturor elementelor următoare:

  • Brand Health - pentru care se măsoara eforturile depuse de organizație pentru crearea de conținut relevant;
  • Influence Health - pentru care sunt evaluate interacțiunile audienței cu profilul companiei;
  • Listing Health - unde se verifică consistența listărilor și a informațiilor completate în profilul GMB (23 de câmpuri);
  • Reputation Health - pentru care se măsoară reputația brandului, raportat la numărul și calitatea recenziilor;
  • Engagement Health - pentru care se măsoară gradul și timpul în care compania a oferit răspuns la recenziile primite de la clienți.

Cum ajută verificarea indicatorului de Local Authority

Ca urmare a stabilirii acestui indicator, companiile vor avea o imagine mai clară asupra măsurilor care se impun pentru creșterea vizibilității în rezultatele căutărilor locale. Practic, o diagnoză pe Local Authority oferă insight-uri relevante cu privire la comportamentul potențialilor clienți care caută sau descoperă brandul, astfel că poate ajuta în realizarea unui plan pentru:

  • o mai bună optimizare a prezenței brandului în rezultatele căutărilor locale;
  • gestionarea corectă a locațiilor din Google My Business;
  • actualizarea informațiilor de bază și a programului;
  • postarea de mesaje adaptate potențialilor clienți care caută sau descoperă brandul;
  • gestionarea eficientă a review-urilor.

Lansarea acestei campanii vizează, mai întâi de toate, clienții deja existenți în portofoliul SEO al DWF. Astfel, printre beneficiarii acestui proiect se numără deja Dertour, cu peste 80 de agenții, MatHaus by Arabesque, cu aproximativ 30 de locații, Anna Cori, cu magazine atât în România, cât și în Republica Moldova, dar și alte branduri precum Farmec, Librăriile CLB, Fashion House sau F64.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Inițiativa DWF se adresează oricărei companii sau brand, indiferent de dimensiune sau de domeniul de activitate din care face parte, în limita a 10.000 de locații pentru care DWF poate extinde proiectul.

De ce să listezi businessul în Google My Business

Prezența în Google My Business oferă businessurilor cu locații fizice posibilitatea de a atrage clienți și de a interacționa cu aceștia atunci când ei le caută compania pe Google. Cu ajutorul profilului de GMB poți să fii prezent în căutările Google și pe Google Maps și să răspunzi la recenzii, să postezi fotografii cu produse sau oferte speciale și să adaugi sau să modifici informațiile despre companie. Practic, îți poți optimiza interacțiunile cu clienții pentru a obține rezultate mai bune, precum și pentru a evidenția și a spori vizibilitatea site-ului în căutările Google și pe Google Maps.

DWF este o agenție de SEO, formată din peste 30 de specialiști, ce are peste 100 de campanii active.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum vrea DWF să ajute retailerii să-și optimizeze prezența locală în Google