Lectură de un minut

10 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Cum arată Monaco, cel mai nou format de magazine al retailerului Profi

Anca Olteanu

Retailerul Profi Rom Food a inaugurat recent, la Dej, magazinul cu format nou, numit intern Monaco, pe care vrea să îl aducă și în alte orașe.

”Succesul noului format de magazin Profi continuă, ajungând azi și la Dej. O atmosferă mai placută, sortiment mai bogat și cumpărături mai rapide sunt doar câteva dintre atuurile formatului pe care intern îl numim Monaco și care, după reamenajarea magazinului din str. Ecaterina Teodoroiu nr. 10 , îi așteaptă acum pe cumpărătorii din această localitate”, a transmis recent Florin Șchiopu, Chief Operating Officer la Profi.

În luna martie a acestui an, retailerul a inaugurat la Timișoara primul magazin Profi City din noua generație de locații care se bucură de îmbunătățirile testate în concept store-ul din Ploiești, format cunoscut sub denumirea de Monaco.

Profi a deschis anul acesta 50 de noi locații în mai multe zone din țară, ajungând la un număr total de 1.449 de magazine în România. 

Citeste si:
Lidl România aduce în premieră, în toate magazinele, colecția de plastilină Hey Clay

Profi a încheiat anul 2020 cu o rețea de 1.404 magazine, dintre care 267 au fost locații deschise pe parcursul anului, și afaceri de 8,8 miliarde de lei, în creștere cu 21% față de anul anterior. Retailerul vrea să deschidă 1.300 de magazine noi până în 2024, dintre care aproximativ 270 de locații anul acesta. 

Profi are cea mai extinsă rețea de magazine din România, de peste 1.400 de magazine și peste 17.000 de angajați. Lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate în România, deținut de către fondul de investiții Mid Europa Partners, operează pe plan local supermarketurile și magazinele de proximitate Profi Standard, Profi City și Loco. 

Citeste si:
Miele dedică etapei de testare a produselor o treime din timpul de dezvoltare
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum arată Monaco, cel mai nou format de magazine al retailerului Profi