Lectură de 3 minute

21 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Cât și-a propus dm drogerie markt să vândă prin e-commerce, în România

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

dm drogerie markt România și-a extins vânzările și în e-commerce, prin lansarea magazinului online, dm.ro. Având în vedere că în România nu sunt chiar foarte multe magazine dm pe cap de locuitor, reprezentanții companiei se așteaptă la surprize și la cote de piață destul de mari pentru primul an de vânzări online.

“Dacă ne raportăm la celelalte țări în care este prezent dm, raportat la populația din România, nu suntem foarte prezenți pentru chiar toți locuitorii. E posibil ca mulți români, care nu au dm în preajmă, să facă shopping, online. Pentru primul an de la lansarea site-ului, ne-am propus ca 5% din vânzările dm drogerie markt în România să provină din online, iar restul din magazinele fizice”, a declarat, pentru Retail.ro, Daniela Jordanovski, Director Achiziții si Marketing la dm drogerie markt România.

Referitor la magazinele fizice, dm deține, în România, 126 de drogherii. Pentru anul care urmează, compania și-a propus accelerarea ritmului de extindere, comparativ cu ultimii doi ani.

Majoritatea produselor din drogheriile dm vor fi disponibile și online, acoperind următoarele categorii: machiaj și îngrijire personală, suplimente alimentare, alimente ecologice, articole pentru copii, produse pentru casă și curățenie, precum și alimente pentru animalele de companie.

“Deschiderea magazinului online dm vine ca o continuare firească a eforturilor noastre de a răspunde cât mai bine nevoilor și așteptărilor clienților dm. Ne bucurăm că le putem oferi o experiență de cumpărături îmbunătățită, acum având posibilitatea de a-și comanda produsele preferate direct de la ei de acasă, rapid și accesibil”, a menționat Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.

Fiecare client primește o reducere de 15% la orice comandă, până în data de 04 octombrie 2022. Produsele vor putea fi comandate cu ridicare expres în trei ore din magazinele dm sau cu livrare prin curier, în funcție de preferințe. De asemenea, pentru comenzi în valoare de mininum 150 lei clienții beneficiază de livrare gratuită.

„Lucrăm constant la îmbunătățirea serviciilor și produselor oferite de companie, iar accelerarea digitalizării este una dintre prioritățile noastre. Modelul Online Shop-ului dm combină noul magazin online din România cu informații relevante despre companie, produse, servicii și articole. Adoptăm conceptul <> pemtru că, la urma urmei, cumpărăturile din ziua de azi se fac predominant de pe smartphone-ul personal. Prin urmare, o interfață prietenoasă și posibilitatea de a comanda cât mai simplu și facil este ceea ce ne dorim, ținând cont că avem o mare diversitate de sortimente și aducem clienților noștri din online un design nou și atractiv”, a adăugat Cristian Crișan, Administrator dm drogerie markt România.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu peste 1 000 de angajați și 126 de magazine active.

Citeste si:
Lanțul german de drogherii dm deschide primul mega store din România, în București
Lanțul german de drogherii dm deschide primul mega store din România, în București

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cât și-a propus dm drogerie markt să vândă prin e-commerce, în România