Într-un mesaj postat pe contul de Facebook al Stefanel România, retailerul a anunța redeschiderea magazinelor stradale, începând din 4 mai. Cornelia Nicolae, retail sales manager Eastern Europe Stefanel, a explicat pentru retail.ro de ce a decis deschiderea celor două magazine și cum ajută magazinul online vânzările retailerului în această perioadă.
"Criza generată de coronavirus a afectat, în egală măsură multe domenii, inclusiv retailul de fashion. Multe voci pledează pentru vânzările online, sigur, e o soluție, însă vânzările online reprezintă un procent extrem de mic și acoperă foarte puțin nevoile financiare ale unui magazin. Noi suntem un brand al experiențelor, clientele noastre iubesc să vadă hainele, să le poată atinge și proba și ne-am concentrat mereu pe livrarea acestei experiențe unice de shopping. Așadar am hotărât să redeschidem magazinele stradele din București, din zonele Dorobanți și Piața Romană, respectând firește normele în vigoare legate de igienă și distanțare socială.”
Mai mult, pentru a încuraja shoppingul offline, retailerul oferă reduceri de 50% la întreaga colecție de primăvară-vară 2020, după cum se arată în mesajul postat pe Facebook Stefanel România.
Stefanel a intrat pe piața locală în 1991 și a ajuns să dețină o rețea de 13 magazine, în Iași, Timișoara, Cluj, Constanța, Brașov, Sibiu și București, în Capitală retailerul având 7 locații. Din cele 7 magazine din București, două sunt situate stradal, iar restul în cadrul centrelor comerciale.