Lectură de 3 minute

13 Apr 2020 - Știri și Noutăți

Coronavirus | Procter & Gamble, donații de 1,5 milioane lei către Crucea Roșie

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Procter & Gamble România, producător al unor branduri precum Ariel, Fairy și Always, se implică în lupta contra COVID-19 și donează 1.500.000 de lei către Crucea Roșie Română, reprezentând sprijin financiar și produse de îngrijire personală, de igienă și de uz casnic. 

Compania va sprijini personalul medical din prima linie, oferind sistemului local de sănătate fonduri destinate achiziționării de echipamente medicale necesare pentru a face față pandemiei. În același timp, P&G este alături de cei afectați prin donații de produse esențiale – până în prezent, peste 50 de tone de produse de igienă personală și a casei au fost direcționate către personalul medical și către persoanele aflate în carantină sau în izolare la domiciliu. De altfel, P&G colaborează îndeaproape cu Crucea Roșie Română, pentru a identifica și alte acțiuni prin care poate susține comunitățile locale, se arată într-un comunicat.

“În aceste momente grele, care afectează fiecare aspect al vieților noastre, P&G și brandurile sale își unesc eforturile cu Crucea Roșie Română, pentru a acționa ca o forță a binelui în sprijinul comunităților. Grija pentru cei care au grijă de noi și pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru este o prioritate,” a declarat Antoine Brun, Vicepreședinte P&G South East Europe.

Mulțumim partenerului nostru tradițional P&G, care a venit în sprijinul Crucii Roșii Române cu materiale de igienă încă din primul moment al declanșării crizei. Este o contribuție semnificativă, care a permis organizației noastre să intervină într-un timp foarte scurt pentru ajutorarea persoanelor vulnerabile aflate în izolare sau a persoanelor aflate în centrele de carantină. Sprijinul financiar oferit de P&G este deopotrivă esențial în aceste momente, când eforturile noastre sunt direcționate către asigurarea de echipamente medicale unităților sanitare, care luptă în fiecare moment pentru salvarea de vieți omenești,” a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

Aceste eforturi locale sunt complementare acțiunilor P&G în curs de desfășurare la nivel global. Pe 27 martie 2020, compania a anunțat donații în valoare de 15 milioane dolari, sub formă de produse de igienă și îngrijire personală, produse de uz casnic și igienizante pentru personalul din prima line de acțiune și familiile afectate. Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a făcut o donație de 1 milion dolari către Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, pentru a asigura accesul la servicii și produse medicale și educație despre igienă comunităților vulnerabile din Europa.

Societatea Națională de Cruce Roșie din România este o organizație umanitară, membră a Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, auxiliară a autorității publice și abilitată prin lege să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile. Crucea Roșie Română este prezentă la nivel național, cu 47 de filiale teritoriale și peste 7.000 de voluntari care se implică activ în acțiunile sale.

P&G deține în portofoliu branduri precum Always, Ambi Pur, Ariel, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene și Tide și desfășoară activități în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

Citeste si:
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 
Decathlon lansează un nou portofoliu de produse și dezvăluie noul logo al brandului 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Coronavirus | Procter & Gamble, donații de 1,5 milioane lei către Crucea Roșie