Lectură de 3 minute

26 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Berea Corona a atins nivelul „net zero” pentru reducerea plasticului, la nivel global

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Compania multinațională de băuturi Anheuser-Busch InBev, cunoscută drept AB InBev, a anunțat că marca Corona a obținut o amprentă de plastic „net zero” la nivel global, ceea ce înseamnă că recuperează mai mult plastic decât eliberează în mediu, scrie Esm Magazin

 

Realizarea, despre care compania AB InBev susține că este prima dintre mărcile mondiale de băuturi, face parte din viziunea Corona de a fi lider de sustenabilitate în bunurile de consum ambalate.

De asemena, este cel mai recent efort de lungă durată al mărcii de a ajuta la protejarea oceanelor și plajelor lumii de poluarea cu plastic.

„Ca un brand născut pe plajă și profund conectat cu natura, Corona are responsabilitatea de a face tot ce se poate pentru a fi un aliat al mediului și oceanelor noastre. A deveni primul brand global de băuturi cu o amprentă de plastic net zero este cea mai recentă țintă din ambiția brandului de a ajuta la protejarea oceanelor și plajelor lumii de poluarea cu plastic”, a declarat Felipe Ambra, vicepreședintele global de marketing al Corona.

Cum a redus Corona poluarea cu plastic

Compania AB InBev urmărește o evaluare externă extinsă a operațiunilor globale ale berii Corona în raport cu ghidurile 3RI Corporate Plastic Stewardship de la South Pole, un furmizor de soluții climatice de vârf. A fost măsurat consumul de plastic al brandului Corona în produsele mărcii și în procesele de logistică de distribuție.

Procedura de evaluare a implementat standardul de reducere a deșeurilor plastice Verra pentru a calcula impactul activităților de atenuare ale Coronei. A fost luată în considerare inclusiv o investiție semnificativă în programul mexican de reciclare, Recicla.

Brandul Corona stabilește un nivel ridicat pentru întrega industrie. Eforturile continue de schimbare a designului elimină progresiv plasticul de care nu au nevoie, iar investiția lor în programul Recicla Mexic depășește cu mult ceea ce este necesar pentru a aborda amprenta plastică actuală, plasticul pierdut în natură. Felicităm brandul pentru reducerea consumului de plastic și pentru consolidarea infrastructurii de colectare și reciclare din Mexic, fără de care viziunea unei economii circulare nu ar fi posibilă, a declarat Irene Hofmeijer, consultant manager senior pentru plastic reciclat la compania South Pole.

Atingerea ''nivelului zero"' pentru reducerea plasticului este un alt pas important în misiunea brandului pe termen lung de a elimina folosirea plasticului în întregime, potrivit companiei AB Inbev.

Citeste si:
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni

,,Salutăm acest prim pas important al Corona către îndepărtarea completă a plasticului la nivelul lanțului de aprovizionare. Această acreditare a amprentei de plastic net zero demonstrează recunoașterea de către Corona a amprentei de plastic pe care produsele o lasă pe planetă și seria de pași practici pe care compania începe să îi facă pentru atenuare'', a declarat Richard Hill, CEO of Ocean Generation.

Până în prezent, marca a efectuat peste 1.400 de curățări, cu ajutorul a peste 68.000 de voluntari și colectând deșeuri de plastic de pe mai mult de 44 de milioane de metri pătrați de plajă, a mai adăugat AB InBev.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Berea Corona a atins nivelul „net zero” pentru reducerea plasticului, la nivel global