”Livrările out-of-home pot crește atât de mult cât le oferi posibilitatea consumatorilor să comande astfel”, a declarat Cornel Morcov la ecomTEAM 2023. În opinia sa, în momentul de față out-of-home se conturează cu adevărat ca o soluție alternativă la ”livrarea la ușă”.
”Pentru noi nu există un număr maxim de lockere, vom avea atâtea câte sunt necesare. Nivelul de saturație va fi atins doar când numărul livrărilor la lockere va fi egal cu numărul total de livrări pe piața de curierat”, a adăugat Morcov.
Apetitul românilor pentru livrările la locker crește rapid
”Noi am început ca rețea de pick-up & drop-off, dar pare că apetitul românilor se duce mai mult în zona de lockere. Dacă acum un an și jumătate am intrat pe piață cu 1.000 de lockere, acum extindem la 2.000”, a detaliat reprezentantul FAN Courier.
El anticipează că, pe termen scurt și mediu, România va rămâne o țară de home delivery, livrările la adresă rămânând peste cele la lockere, dar pe termen lung trendul s-ar putea schimba.
Out-of-home vine cu multe avantaje atât pentru companie, cât și pentru consumatori, spune Cornel Morcov: costul de livrare e mai mic, dar și eficiența curierului e mult mai mare. Astfel, un curier poate livra chiar și până la 1.000 de lockere, față de 100 până la 120 de livrări home delivery.
Citește articolul integral pe Wall-Street.ro.
Produsele Profi, disponibile de acum pe Tazz pentru livrări la domiciliu
