Lectură de 2 minute

28 Sep 2022 - Știri și Noutăți

cora se axează tot mai mult pe deschiderea de magazine mici

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

cora continuă să dezvolte cel mai nou concept al său, cora Urban, cu deschiderea în această săptămână  a unui  magazin în București, pe strada Liviu Rebreanu nr.13. În perioada imediat urmatoare se va deschide și magazinul din Bulevardul Ghencea nr. 34 și va fi testat un concept nou în Avangarde Residence, primul magazin cora Urban, deschis în februarie 2020, care va fi extins de la 144 mp la 360 mp.

Magazinele cora Urban propun clienților multiple soluții pentru cumpărături rapide – fizică și online, cu ridicare din magazin sau livrare acasă, inclusiv prin aplicațiile Glovo, Bringo, Tazz by emag și, mai nou, FAN Delivery .

Amplasarea magazinelor de proximitate cora Urban este menită să deservească un număr cât mai mare de clienți din diferite zone ale Capitalei. Magazinele au suprafețe de aproximativ 200 mp, organizarea produselor la raft este intuitivă, iar personalul este pregătit și instruit, astfel încât experiența clienților la cumpărături să fie una rapidă și eficientă.

În plus, prin promovarea formatelor 3 în 1, magazinele cora Urban sunt și puncte de ridicare (pick-up) a comenzilor plasate online, pe www.cora.ro. De asemenea, magazinele cora Urban sunt integrate în divizia cora Express, oferind astfel posibilitatea clienților să comande produse din cora cu livrare acasă prin partenerii Glovo, Bringo, Tazz by emag și FAN Delivery.

”Am lansat conceptul cora Urban în București în 2020 ca să putem răspunde mai eficient nevoilor și dorințelor clienților, să aducem noi produsele necesare sau preferate mai aproape de casele lor, scutindu-i astfel de drumul până la magazin într-o perioadă când deplasarea era dificilă. Să fim mai aproape de clienți înseamnă în mod necesar și prezență online, cu tot ceea ce presupune aceasta: calitate, varietate și prețuri accesibile, iar cora livrează pe toate aceste dimensiuni. În plus, așa cum este gândit acest nou format, cora Urban este aproape de clienți atât fizic cât și virtual, ceea ce reprezintă un avantaj pentru consumatori”, a declarat Claudia Badea, Ecommerce și Cross-channel Director la cora România.

Totodată, cora intenționează să creeze un lanț de aprovizionare pentru cora Urban care să includă furnizori locali pentru produse de pâine și patiserie, legume, fructe și flori.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

Citeste si:
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 
Cei mai activi retaileri de la începutul lui 2024: câte magazine au fost deschise în primul trimestru al anului 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  cora se axează tot mai mult pe deschiderea de magazine mici