Lectură de 2 minute

06 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Cora dezvoltă serviciul Cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Cora dezvoltă serviciul cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz, platforma de livrări la domiciliu deținută de eMAG. Livrarea comezilor se face în 60 de minute, iar livrarea este gratuită în prima lună.

Clienții cora din București, Cluj-Napoca, Constanța, Bacău, Drobeta și Ploiești au la dispoziție, începând cu 6 august 2021, peste 4.000 de produse esențiale din hipermarketul fizic, care sunt listate în aplicația tazz.

cora investește continuu în dezvoltarea și optimizarea e-commerce, segment care are un potențial mare de creștere. Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului și este în același timp un instrument de consolidare a relației cu clienții. Facem încă un pas spre aceștia, ne dorim să fim mai aproape de ei, să le înțelegem mai bine dorințele și să livrăm ca atare.

Parteneriatul cu tazz întărește serviciul cora Express și se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut și datorită cărora clienții primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora”, spune Claudia Badea, director operațional e-commerce cora Romania și directorul hipermarketului cora Lujerului.

Pentru a marca parteneriatul, Cora și tazz by Emag oferă livrarea gratuită și un voucher cadou în valoare de 20 de lei pentru o comandă de minimum 50 de lei, valabilă până pe 5 septembrie 2021.

Cora este prezent în România cu 10 hipermarketuri fizice, iar opțiunile de livrare sunt variate: la domiciliu, cu ridicare din magazin sau de la punctele coraDrive, accesibile cu mașina. În februarie, cora a lansat un concept nou de shopping, cora Urban, care îmbină online-ul cu offline-ul.

Două magazine cora Urban sunt deschise în București – pe Bd. Ion Mihalache și în cartierul Avangarde City din Militari. Acestea funcționează atât ca magazine de proximitate, cu peste 1.000 de, produse existente la raft, dar mai ales ca puncte de ridicare a comenzilor plasate online.

Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piața românească din 2003, iar brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

Citeste si:
Carrefour s-a răzgândit și închide 4 magazine Cora Urban. Între timp, competitorii vor să se extindă
Carrefour s-a răzgândit și închide 4 magazine Cora Urban. Între timp, competitorii vor să se extindă

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

tazz by eMAG este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului și livrează comenzile în 60 de minute. Serviciile oferite de tazz by eMAG sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cora dezvoltă serviciul Cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz