Lectură de 3 minute

01 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Complice.ro extinde experiențele cu celebrități și estimează că vor reprezenta 30% din vânzările B2C

Anca Olteanu

Complice.ro, magazin de cadouri și recompense experiențiale, extinde categoria experiențelor cu celebrități către mesaje video personalizate transmise online, se arată într-un comunicat de presă.

Lansate încă din luna martie ca primi pași spre adaptarea la contextul de distanțare socială actual, este estimat că mesajele de la celebrități vor reprezenta aproape 10% din valoarea experiențelor accesate de segmentul B2C anul acesta. Experiențele cu celebrități își vor crește astfel ponderea la aproape 30% din acest segment în 2022.

Interesul pentru experiențele cu celebrități a existat încă de la lansarea site-ului de cadouri experiențiale astfel încât au reprezentat un segment important din portofoliul de lansare al Complice.ro.

În 2019, experiențele cu persoane publice au reprezentat 17% din cifra de afaceri realizată de Complice.ro pe segmentul clienților residential, fiind printre cele mai populare opțiuni ale acestora.

Până la declanșarea restricțiilor sociale cauzate de contextul Covid19 experiențele care implicau celebrități se desfășurau offline, însă noua realitate a accelerat dezvoltarea acestui segment de experiențe în online.

Citeste si:
Orkla Foods Romania, afectată de pandemie: Vânzările B2B au scăzut cu 30%, iar cele către consumatori au crescut cu 50%

Odată cu introducerea acestui segment – în care se regăsesc deja nume locale de rezonanță precum Monica Anghel, Irina Margareta Nistor, Helmut Duckadam, Wilmark sau Andreea Runceanu (Amadeus) – Complice.ro estimează că ponderea categoriei experiențelor cu celebrități va crește în cifra totală de afaceri, urmând ca în următorii doi ani să genereze aproape 30% din vânzările către B2C.

„Realizarea acestor experiențe este independentă de locație, fiind personalizate, înregistrate și transmise online de către vedeta respectivă. Faptul că pot fi accesate la distanță este un avantaj în această perioadă. Pe fondul interesului manifestat de clienți, portofoliul de experiențe video cu celebrități este într-o permanentă extindere,  acestea fiind ușor de adaptat unor situații diverse: aniversări, o reușită importantă, o situație mai dificilă, un job nou sau, pur și simplu, o surpriză din partea echipei ori prietenilor”, a declarat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Complice.ro a debutat cu o creștere de 200% în prima parte a anului, însă situația pandemică globală din ultimele trei luni a blocat majoritatea proiectelor noi din B2B și a afectat vânzările pe segmentul B2C. În total, media comenzii a scăzut cu 30% și a ajuns la o valoare de 230 de euro. 

Pachetele de experiențe online sunt actualizate constant, astfel încât să acopere categorii cât mai variate de cadouri experiențiale, atât pentru segmentul residential, cât și pentru cel B2B, puternic afectat de noul context in care inițiativele corporate de reward, recognition & incentive au trecut de asemenea în online.

Citeste si:
VIDEO retailDetail: De ce tot mai multe lanțuri de retail își deschid restaurante

Complice.ro este un magazin online specializat în cadouri și recompense experiențiale. Pachetele de experiențe acoperă atât nevoile clienților corporate, cât și pe cele ale clienților residential.

 

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Complice.ro extinde experiențele cu celebrități și estimează că vor reprezenta 30% din vânzările B2C