Faţă de anul trecut, valoarea medie a comenzilor a crescut, astfel dacă în trecut se cheltuia aproximativ 85 de lei pe un cadou, în prezent acesta depășește 120 de lei. Companiile se orientează tot mai mult spre variantele premium, pe calitate și pe produse în serie limitată, de la diverși furnizori de top.
”Piața cadourilor corporate este inundată cu produse de serie, de supermarket, care au început însă să piardă teren din ce în ce mai mult în favoarea produselor gourmet. Debonaire a înregistrat în ultimele luni o creștere cu 41% a numărului de cadouri, raportate la aceeași perioada a anului trecut”, susțin reprezentanții Debonaire.
Ce vor conține coșurile cu cadouri de Crăciun de anul acesta
În categoria coșurilor cadou cu produse internaționale regăsim:
- specialități de brânză maturată,
- foie gras,
- ciocolată belgiană rafinată,
- specialități de patiserie italiană,
- cafea proaspăt prăjită,
- iar în gama băuturilor, dincolo de vin, spumant și prosecco, consumatorii vor avea la dispoziție whisky vechi de peste 12 ani, coniac vechi de 7 ani, șampanie premium și vinuri speciale.
De asemenea, companiile își doresc produse personalizate sau însoțite de un mesaj de mulțumire sau apreciere, concept realizat prin intermediul gravurilor sau imprimării UV.
Reprezentanții magazinului Debonaire se așteaptă la o creștere cu 60% a vânzărilor în perioada următoare, premergătoare sărbătorilor de Iarnă.
Producătorul de coşuri corporate a pregătit deja cadourile pentru sezonul de Crăciun, când oferta va conţine produse tradițional românești, cât și produse internaționale, și îi așteaptă pe clienți până pe 25 noiembrie cu oferte și promoții, iar în plus oferă discounturi în funcție de cantitatea comandată sau de valoarea comenzii.