Lectură de 3 minute

27 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Compania de livrare Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România și estimează dublarea volumului de colete livrate în 2021

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Compania de expediere și livrare a coletelor Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, și estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu față de 2020.

Odată cu finalizarea procesului de rebranding, Packeta România își asumă noi obiective de dezvoltare:

  • Extinderea serviciilor de livrare pe piețe noi din regiune;

  • Implementarea de noi servicii de livrare;

  • Dezvoltări tehnologice privind eficientizarea continuă a procesului de livrare și plată;

  • Creșterea capacității de procesare a coletelor prin investiții în noi spații de depozitare.

De la începutul anului, compania a obținut o creștere de 166% a cifrei de afaceri în România. Și numărul de puncte pick-up a crescut semnificativ, Packeta România având acum 420 de astfel de locații de unde clienții își pot ridica produsele comandate. Finalizarea procesului de rebranding presupune și suplimentarea cu cel puțin 50% a bugetului de investiții pe plan local, Packeta România crescând, astfel, la trei milioane de euro valoarea investițiilor alocată anului 2021 pentru piața locală.

„Rebrandingul Coletăria.ro și preluarea numelui Packeta România oferă, în primul rând, garanția implementării standardului Packeta Group în România. Ne propunem să le oferim clienților români aceeași experiență de livrare la cele mai bune standarde, modalități multiple de livrare și servicii premium, specifice Packeta Group, cu care ne-am obișnuit toți clienții în cele 34 de țări în care livrăm”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Packeta România estimează creșteri semnificative în următoare perioadă și pe segmentul livrărilor Cross Border, volumul livrărilor dublându-se de la începutul anului și până în prezent, față de aceeași perioadă a anului 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor de livrare în regiunea Balcanilor, și, mai nou, în Turcia și Israel.

La nivel de grup, Packeta își continuă creșterea record. În primul semestru, numărul coletelor expediate a crescut cu 131%, la 33,6 milioane, iar cifra de afaceri a depășit 84,6 de milioane de euro, în creștere cu 138%. Grupul Packeta a majorat, de asemenea, în prima jumătate a anului, și numărul punctelor proprii pick-up, acesta crescând la peste 8.000.

Totodată, în perioada 26 octombrie – 7 noiembrie, Packeta România oferă prețuri promoționale noilor clienți magazine online și antreprenori:

  • Livrare în România la orice punct pick-up cu doar 5 lei + TVA

  • Livrare în Ungaria de la 13 lei

  • Livrare in Grecia de la 23 lei

  • Livrare in Bulgaria de la 15 lei

  • Livrare in Cehia de la 13 lei

Packeta România este o platformă digitală și logistică globală, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are o rețea de peste 8.000 de puncte pick-up proprii în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 40 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția, Liechtenstein și Emiratele Arabe Unite.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Compania de livrare Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România și estimează dublarea volumului de colete livrate în 2021