„Performanța noastră financiară record din acest moment reflectă în mod clar o puternică redresare în ceea ce privește afacerea noastră. Rezultatele celui de-al doilea trimestru ne-au depășit așteptările, fiind determinate de rezultate mai bune decât cele planificate în companiile noastre de vânzare.
Am eclipsat rezultatele financiare pre-pandemice din prima jumătate a anului 2019, marcând o etapă importantă în recuperarea noastră. Este clar că portofoliul nostru de mărci rezonează cu consumatorii și suntem bine poziționați pentru a beneficia de tendințele actuale ale consumatorilor și de exterior”, a comentat președintele și directorul executiv Tim Boyle.
Vânzările nete au crescut cu 79%, la 566,4 milioane de dolari de la 316,6 milioane de dolari comparativ cu aceeași perioadă din 2020. Această creștere a fost determinată în principal de o puternică redresare a prezenței fizice din comerțul cu ridicata și direct la consumatori din Statele Unite și de revenirea de după pandemie.
Venitul net al perioadei a ajuns la 40,7 milioane de dolari comparativ cu pierderea netă de 50,7 milioane de dolari, pentru aceeași perioadă din 2020.
În primele șase luni ale anului fiscal, Columbia Sporstwear a raportat o creștere a vânzărilor nete cu 35% la 1,19 miliarde de la 884,8 milioane de dolari în perioada similară din 2020.
Columbia Sportswear Company este o companie care produce și distribuie îmbrăcăminte și încălțăminte sportivă, precum și echipamente de camping, îmbrăcăminte de schi și accesorii.
Sportisimo a atins pragul de 50 de magazine la nivel național
