Lectură de 3 minute

26 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Colosseum Mall va inaugura în primăvara anului următor proiectul de extindere cu noi spații comerciale

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Colosseum Mall va inaugura în primăvara anului viitor proiectul de dezvoltare comercială, realizat pe fondul creșterii constante a numărului de locuitori și al cererii de retail modern în sectorul 1, zona de Nord-Vest a capitalei.

Deschiderea planificată anterior pentru finalul acestui an este amânată în contextul creșterii accelerate a incidenței ratei de infectare cu noul coronavirus în București și la nivelul întregii țări, dar și al măsurilor restrictive impuse în regim de urgență prin lege.

„Deși stadiul evoluat al construcției ne-ar fi permis să inaugurăm noile spații înainte de finalul acestui an, incidența extrem de crescută a ratei de infectare cu noul coronavirus la nivelul capitalei și al întregii țări ne-a determinat să adoptăm o atitudine responsabilă și să ne orientăm către primavara anului 2022”, a declarat Mihai Dinu, general manager Colosseum Mall.

Magazine noi în Colosseum Mall

Această primă etapă de extindere a centrului comercial va integra un mix de branduri locale și internaționale din categoriile bunuri și servicii, leisure și entertainment, modă și accesorii vestimentare.

Brandurilor prezente în cadrul Colosseum Mall, respectiv Carrefour, Altex, Jysk, Pepco, LC Waikiki, Sport Vision și Leroy Merlin, li se vor alătura Sinsay, brand care face parte din grupul polonez LPP și care va deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România, New Yorker, Deichmann, CCC, Happy Cinema, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, Flori Vesele, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Zodiac Café, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăți Ardelenești, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio ș.a.

Extinderea Colosseum Mall va integra un nou concept de food-court, iar o bună parte din comercianții prezenți în food-court vor dispune de terase, iar masa va putea fi servită atât în zona interioară, cât și la exterior. Zona aflată la exterior va include o grădină de peste 2.000 mp și este concepută pentru a putea acomoda food-truck-uri, locuri de joacă pentru copii și activități recreative.

Parcare mai mare în Colosseum Mall

Procesul de extindere vizează și creșterea capacității parcării centrului comercial Colosseum cu circa 1.000 de locuri, dintre care 22 vor dispune de stații de încărcare pentru mașini electrice.

Totodată, va fi implementat în parteneriat cu Renovatio un sistem fotovoltaic, în scopul eficientizării consumului de energie și al reducerii­­ emisiilor de dioxid de carbon. Panourile fotovoltaice ce urmează să fie amplasate atât pe acoperișul centrului comercial, cât și în parcarea clienți, pe structuri de tip carport, vor contribui la reducerea cu 360 de tone/an a emisiilor de dioxid de carbon, cantitate care ar putea fi absorbită de o pădure cu peste 4.000 de copaci.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Construcția destinată noilor spații comerciale este realizată astfel încat să permită în viitor etape suplimentare de dezvoltare, respectiv birouri, extinderea spațiilor comerciale la nivelul superior precum și alte spații comerciale individuale de dimensiuni mari, totalizând o suprafață închiriabilă adițională de aproximativ 25.000 de metri pătrați. Astfel, Colosseum Mall va totaliza în viitor o suprafață închiriabilă de aproximativ 75.000 de metri pătrați, devenind unul dintre cele mai mari centre comerciale din București și din țară.

Procesul de dezvoltare al terenului de 60 de hectare deținut de dezvoltator în Sectorul 1 al capitalei va continua sub forma mai multor proiecte, ce includ și un concept integrat de drive-thru în proximitatea Șoselei Chitila, precum și locuințe rezidențiale multifamiliale.

Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284, Colosseum oferă un concept local de retail ce cuprinde magazine și spații unice de petrecere a timpului liber.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Colosseum Mall va inaugura în primăvara anului următor proiectul de extindere cu noi spații comerciale