Lectură de 3 minute

29 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Rebranding Coletăria.ro în România: Compania va prelua numele Packeta și suplimentează cu 50% bugetul de investiții pe plan local

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Coletăria.ro, companie de expediere și livrare a coletelor, preia din această toamnă numele Packeta, grupul internațional din care face parte și care deține peste 7.200 de puncte pick-up în Europa Centrală și de Est. Compania dublează numărul de angajați și suplimentează cu cel puțin 50% bugetul de investiții pe plan local, crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investițiilor alocată anului 2021 pentru piața din România.

În 2020, Coletăria.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, în primul trimestru al anului 2021 depășind deja pragul de 40% raportat la cifra de afaceri a anului trecut.

Definitivarea procesului de rebranding vizează și alinierea serviciilor furnizate în toate țările în care este prezentă compania, lucru care se va realiza treptat, ținând cont de factorii socio-economici de dezvoltare ai fiecărei țări.

„România se regăsește pe un trend ascendent de creștere din punct de vedere economic, ceea ce va duce la implementări mai rapide de noi servicii și modalități de livrare furnizate de către grupul Packeta în alte țări. Odată cu unificarea numelui la nivelul întregul grup în Europa, vom beneficia mai ușor de infrastructura tehnologică a platformei și de aplicațiile mobile utilizate de către grup, de noi implementări de servicii logistice și de transport folosite deja cu succes în alte țări”, mai spune Alexandr Jeleascov, CEO al Coletăria.ro.

Astfel, pe plan local, compania va accelera dezvoltarea în următoarele direcții:

40 de noi angajați Packeta în România

Pe parcursul anului 2020, compania a crescut de patru ori numărul de angajați, iar pentru 2021 țintește creșterea echipei cu 40 de noi angajați, la peste 80 de salariați, în funcție de evoluția business-ului.

Astfel, în perioada următoare, compania urmărește consolidarea echipei pe zonele de Sud și Vest ale României. Mai exact, vizează angajări pe segmentele de logistică, servicii clienți, vânzări și marketing, urmărind dezvoltarea echipelor pe zonele de procesare și manipulare a coletelor și specializarea lor pe tipuri de servicii oferite, creșterea capacității de răspuns pe zona de servicii clienți, accelerarea înrolării de magazine și selleri online din România prin creșterea capacității de vânzare.

Afaceri în creștere pentru Packeta în 2021

Grupul Packeta țintește pentru 2021 o cifră de afaceri de 204 milioane de euro și 70 de milioane de colete expediate, cu o valoare totală a acestora estimată la aproximativ 3 miliarde de euro. Compania estimează creșterea numărului de puncte pick-up la 9.000 (5.000 în Republica Cehă). Creșterea numărului total de depozite va corespunde planurilor de dezvoltare a întregului grup. Vor exista, în total, 43 de depozite cu o suprafață totală de 100.000 de metri pătrați.

Coletăria.ro este parte a grupului Packeta. Compania a intrat pe piața din România în urmă cu doi ani și oferă magazinelor online o soluție de a transporta colete. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri și operează peste 7.200 de puncte pick-up în Europa Centrală și de Est. Pe lângă soluția alternativă de livrare în punctele de pick-up, Coletăria.ro este și o platformă logistică și oferă magazinelor online și livrarea coletelor la domiciliu. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Rebranding Coletăria.ro în România: Compania va prelua numele Packeta și suplimentează cu 50% bugetul de investiții pe plan local