Lectură de 2 minute

19 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Coca-Cola a unit diviziile de business din Europa de Vest, Centrală și de Est pentru o nouă unitate. Schimbări majore în management

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Compania Coca-Cola anunță că a combinat diviziile proprii din Europa de Vest, Europa Centrală și Europa de Est pentru a crea o nouă unitate de afaceri. Mișcarea noului plan este menită să accelereze vânzările post-pandemie și să impulsioneze creșterea business-ului afectat de restricțiile impuse.

Potrivit publicației European Supermarket Magazine, noua divizie din Europa datează încă din 2 aprilie. Aceasta este condusă de Nikos Koumettis și acoperă peste 40 de state, din Marea Britanie până în Rusia.

Totodată, partenerul de îmbuteliere al companiei Coca-Cola din Europa de Vest, respectiv Coca-Cola European Partners, și-a extins divizia de comunicare în Germania.

Coca-Cola, schimbări în organigramă

Au fost anunțate și modificări la nivel de management, astfel că Barbara Körner, care va ocupa funcția de engagement director pentru Coca-Cola Europe, va fi și directorul general al Coca-Cola Germania alături de Bjorn Jensen, directorul general al Coca-Cola Germania, Danemarca și Finlanda.

Organigrama este completată de Michael Willeke, care va prelua acum funcția de director de marketing pentru Europa - anterior fusese director de marketing pentru Germania, Danemarca și Finlanda. Acesta va raporta vicepreședintelui-senior de marketing în Europa, respectiv Walter Susini.

Patrick Kammerer, fostul director pentru afaceri publice, comunicare și sustenabilitate (PACS) pentru regiunea Europei Centrale și de Est este în prezent director de comunicare strategică pentru Coca-Cola Europe, conform informațiilor companiei.

Grit Schulze, care până recent se ocupa de departamentul de comunicare digitală și strategie corporativă în Germania, a fost numită director al PACS Zone Operations Central pentru șapte piețe. Sarah von Reitzenstein, anterior șefă a brandului PR în Germania, va fi responsabilă pentru comunicarea digitală și de brand în Europa.

Rezultatele Coca-Cola au fost serios afectate de restricțiile sociale impuse de pandemie și de perioadele de lockdown - prăbușirea vânzărilor este pusă pe seama măsurilor pentru evitarea răspândirii pandemiei de Coronavirus, care a limitat sau interzis activitatea restaurantelor, stadioanelor, cinematografelor, de unde se raporta jumătate din profitul total.

Citeste si:
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail

Încă din vara anului trecut, compania anunța că a înregistrat cea mai mare scădere trimestrială din ultimii 25 de ani, iar din toamnă se făceau planuri pentru restructurări masive cu până la 4.000 de persoane concediate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Coca-Cola a unit diviziile de business din Europa de Vest, Centrală și de Est pentru o nouă unitate. Schimbări majore în management