Campania Open Up Playlist îmbină muzica cu popularitatea artiștilor internaționali. Playlist-ul, care conține trei noi piese lansate de Maluma, artist nominalizat la Grammy pentru Cel Mai Bun Album Latino în 2020, cântăreața și compozitoarea suedeză Zara Larsson, și Dimitri Vegas & Like Mike, poate fi ascultat prin scanarea sticlelor de 500 ml și a dozelor Coca-Cola dedicate din campanie.
Noua campanie are o componentă de implicare a consumatorilor, atât prin experiențele digitale, cum este filtrul AR disponibil în Instagram, cât și prin promoția cu premii. În aplicația Coca-Cola, aceștia pot înscrie codurile de pe ambalaje și pot câștiga unul dintre premiile incluse în promoție, printre care: boxe portabile, căști wireless sau o mașină hibrid.
Cei trei artiști, ambasadori ai campaniei, sunt protagoniștii unui nou spot TV al brandului, iar influencerii din România se vor alătura campaniei pentru a întări mesajul campaniei.
Campanie nouă de la Coca-Cola
Coca-Cola este o companie care oferă produse în peste 200 de țări. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul companiei include:Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare.
Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, compania include: Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata, iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante are în portofoliu brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.
Coca-Cola promovează reciclarea ambalajelor, practicile sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii de îmbuteliere, compania are 700.000 de angajați.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori.
Euromonitor: 1 din 4 consumatori cumpără produse second-hand pentru a ajuta mediul înconjurător
Pe plan local, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.