Lectură de 2 minute

28 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Clienții Lidl vor putea susține Clubul Câinilor Utilitari cumpărând hrană pentru animale

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lidl România lansează o nouă campanie prin care susține, pentru al doilea an consecutiv, programele de pregătire pentru câinii de utilitate socială realizate de Clubul Câinilor Utilitari.

Astfel, în perioada 28 iunie – 31 iulie 2021, pentru fiecare produs achiziționat din gamele Orlando și Coshida, dintre cele două semnalizate la raft, Lidl donează 1 leu către această asociație.

Cu ajutorul clienților săi, Lidl va sprijini programele de pregătire pentru echipele de Câini de Salvare și Câini pentru Terapia Asistată de Animale. Produsele din gamele Orlando și Coshida participante în campanie sunt „Hrană umedă pentru câini” și „Hrană umedă pentru pisici”.

Împreună cu clienții săi, Lidl a contribuit și anul trecut cu o donație de 50.000 de lei către Clubul Câinilor Utilitari, care antrenează câini pentru intervenții în cazuri de urgență, cum ar fi cutremurele sau avalanșele, sau care ajută copiii cu tulburări din spectrul autist sau cu Sindromul Down. Câinii salvatori lucrează în tandem cu stăpânii lor și pot obține un atestat oficial după mai mult de un an de pregătire intensă și 1.000 de ore de antrenament.

Clubul Câinilor Utilitari, educație pentru copii

În plus, Clubul Câinilor Utilitari se ocupă și cu educarea opiniei publice (în special a copiilor) despre beneficiile interacțiunii om-animal, consilierea diferitelor organizații guvernamentale sau neguvernamentale în ceea ce privește folosirea câinilor utilitari, intervenții de tip terapie și activități asistate de animale pentru copii cu dizabilități sau fără, precum și intervenții în misiuni de căutare și salvare.

În plus, în perioada 28 iunie – 31 iulie 2021, clienții care intră pe surprize.lidl.ro, înscriu un bon de minim 70 de lei ce conține și un produs Orlando sau Coshida, pot câștiga prin tragere la sorți un set de fotolii pentru ei și animalul lor de companie, boluri ceramice sau vouchere de cumpărături. Mai mult, scanarea aplicației Lidl Plus la casa de marcat aduce șanse duble de câștig.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ peste 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care mai bine de 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 270 de magazine și 5 centre logistice.

Citeste si:
IKEA lansează o nouă linie de accesorii pentru animale de companie
IKEA lansează o nouă linie de accesorii pentru animale de companie

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Clienții Lidl vor putea susține Clubul Câinilor Utilitari cumpărând hrană pentru animale