Lectură de 2 minute

13 Jan 2021 - Știri și Noutăți

În vremuri de pandemie, clienții Lidl au donat produse pentru peste 5000 de persoane vulnerabile

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Lidl a desfășurat, pentru al doilea an consecutiv, campania de colectare de alimente în sprijinul persoanelor aflate în dificultate. Astfel, în perioada 7-20 decembrie 2020, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, cu ajutorul clienților s-au strâns peste 11 tone de alimente. Acestea au fost distribuite către aproximativ 5000 de beneficiari finali din București și județele Arad, Bacău, Brașov, Bihor, Cluj, Constanța, Iași, Ilfov, Maramureș, Neamț și Timiș. 

Cea mai mare cantitate de produse, peste 3 tone, a fost strânsă în magazinele Lidl din București și împrejurimi, iar alte locații unde au fost colectate cantități importante sunt Timișoara, Cluj și Oradea, unde împreună, clienții Lidl au donat aproximativ 6 tone de produse.

Produsele cel mai frecvent donate au fost alimentele de bază, precum faină, ulei, paste, zahăr, orez, mălai și conserve. Totodată, clienții Lidl au sprijinit persoanele din comunități vulnerabile și cu jucării de pluș, încălțăminte, îmbrăcăminte, produse de igienă și mâncare pentru bebeluși. Produsele au fost distribuite în perioada sărbătorilor de iarnă către peste 5000 de beneficiari de la cele peste 100 de ONG-uri partenere a rețelei de Bănci pentru Alimente, care s-au asigurat ca bunurile să ajungă la cei care aveau nevoie de ele. Printre aceștia se numără persoane din medii defavorizate, precum orfani, bătrâni, copii, persoane cu dizabilități și adulți aflați în prag de sărăcie.

Lidl este partener al rețelei de Bănci pentru Alimente din România încă de la fondarea primei astfel de organizații, în București, în 2016. Urmărind combaterea fenomenului de risipă alimentară, o problemă îngrijorătoare atât pe plan global, dar și la nivel local, compania continuă să susțină dezvoltarea rețelei de Bănci pentru Alimente în România, atât prin donarea de produse și acordarea de sprijin finaciar, cât și prin diverse alte inițiative, precum colectele de alimente. Din martie 2020 și până la finalul anului trecut, Lidl a donat peste 85 de tone de alimente și a investit peste 2.400.000 lei în dezvoltarea rețelei.

În prezent, există Bănci pentru Alimente în București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara și Constanța, ultimele două fiind și cele mai recent inaugurate. Pe termen mediu și lung, rețeaua își propune fondarea altor bănci regionale, în orașe precum Craiova și Galați, dar și a unor noi puncte de lucru județene, pentru a acoperi toate regiunile României.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.800 de magazine și mai mult de 160 de centre în 29 de țări la nivel mondial.

Sursă foto: : By Victoria 1/Shutterstock

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  În vremuri de pandemie, clienții Lidl au donat produse pentru peste 5000 de persoane vulnerabile