Lectură de 2 minute

27 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Ciprian Pîrv, Payten: Unii consumatori consideră că e sub demnitatea lor să apeleze la Buy Now, Pay Later

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Ciprian Pîrv, Country Leader Payten Romania, a vorbit în cadrul evenimentului retailArena despre evoluția soluțiilor de plată în România, din perspectiva unuia dintre cei mai mari jucători din regiune în industria de plăți.

Sursa foto: retail.ro/Ovidiu Udrescu

Putem să-i ajutăm pe comercianți să adreseze una dintre cele mai spinoase chestiuni: transformarea unei persoane în client. Această tranziție se face prin plată – fie prin terminal de plată, fie printr-un gateway în magazinul online”, a declarat Ciprian Pîrv la retailArena2023.

Magazile fizice nu oferă multe opțiuni de plată

Magazinele fizice nu au făcut mari progrese în materie de digitalizare a proceselor de plată, a explicat reprezentantul Payten. În vreme ce online ai opțiuni precum plata în rate, fidelizare, buy-now-pay-later, în magazinul fizic continuă să nu se regăsească astfel de alternative.

”Pentru că retailul tradițional funcționează foarte bine, nu prea s-a investit în această direcție”, susține Ciprian Pîrv. Payten vine cu astfel de soluții, care ar fi atât în avantajul clienților, cât și al magazinelor. Compania are chiar un produs prin care magazinele fizice pot migra complet în online.

De pildă, un POS fizic integrat cu cel virtual va genera un token prin care comerciantul să identifice clientul și să îl poată ținti în mod personalizat, în vreme ce acum comercianții offline vin cu oferte generice, de tipul ”prețul cel mai mic”. ”În online avem tratament preferențial, în mediul fizic - mai puțin”, afirmă Ciprian Pîrv.

Citește textul integral pe wall-street.ro

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Citeste si:
Tinerii cumpără mai puțin dacă nu li se oferă opțiunea Buy Now Pay Later
Tinerii cumpără mai puțin dacă nu li se oferă opțiunea Buy Now Pay Later
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ciprian Pîrv, Payten: Unii consumatori consideră că e sub demnitatea lor să apeleze la Buy Now, Pay Later